י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הבן של הר"מ וחתן העסקן

טרגדיה נוראית: החתן נהרג שבוע אחרי החתונה

אסון קשה: החתן שמואל חזן ז"ל שנישא רק בשבוע שעבר לבתו של ירון לוי מבית שמש, נהרג היום בתאונה בין רכבו הפרטי לאוטובוס שבהתרחשה בקטע הכביש בין שיטים לשיזפון • תיעוד מהזירה

טרגדיה נוראית: החתן נהרג שבוע אחרי החתונה
שמואל חזן ז"ל בשבע ברכות בשבוע שעבר צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה קשה בכביש 40 משיטים לשיזפון: חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותו של שמואל חזן ז"ל והוא בן 30 שבוע לאחר חתונתו.

מדובר בתאונה קשה בין רכב פרטי לאוטובוס, לוחמי האש פעלו לחילוצו של שמואל ז"ל שהיה לכוד ברכב הפרטי ללא רוח חיים, שאר הפצועים, 11 במספר, פונו לבית החולים יוספטל באילת. בהם: גבר כבן 60 במצב קל-בינוני ו10 במצב קל. 

שמואל ז"ל, בנו של יבלחט"א הגאון רבי יוסף ששון חזן, מראשי ישיבת 'ראשית חכמה' בירושלים המתגורר בשכונת רמות בירושלים ומחשובי תלמידי החכמים, נישא בשבוע שעבר לבתו של ר' ירון לוי מבית שמש ומראשי הפעילים בש"ס בעיר שעוסק במקוואות. 

הזירה. צילום: דוברות מד"א

חובש בכיר במד"א אליהו שריקי, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין רכב פרטי ואוטובוס. נהג הרכב הפרטי, גבר כבן 30 נלכד ברכבו במרכז הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. חלקו הקדמי של הרכב היה מעטך לגמרי ובמקביל לפעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו. נוסעי האוטובוס התהלכו בשולי הכביש כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות יבשות, ביצענו בדיקות רפואיות והם פונו באמבולנסים של מד"א להמשך טיפול רפואי בבי"ח יוספטל באילת".

אלדד רוזן חובש ב'איחוד הצלה' סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואוטובוס. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ גופתו. כמו כן בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לשמונה נפגעים קל ששהו באוטובוס שמעורב בתאונה".

פטירתו הכתה בהלם את כל מכריו וידידיו הרבים ומכרי המשפחה. 

מסע הלוויה ביום רביעי בשעה 13:00 בצהריים בבית ההספד קהילת ירושלים בהר המנוחות שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

שמואל חזן תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד