י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מתקפה חסרת תקדים

נתניהו על מנדלבליט: מזימתו נחשפה במלוא כיעורה

מתקפה חסרת תקדים של ראש הממשלה נגד התובע הכללי היועמ"ש לממשלה. "מזימת ההפיכה השלטונית של מנדלבליט נחשפה במלוא כיעורה", לא פחות ולא יותר | התגובה החריפה באה בתגובה לפרסום בערוץ 13 בעניין התנגדות מנדלבליט למימון המשפטי של נתניהו

נתניהו על מנדלבליט: מזימתו נחשפה במלוא כיעורה
בנימין נתניהו/אביחי מנדלבליט צילום: הדס פרוש/תומר נויברג, פלאש 90

הסאגה המשפטית סביב מימון הוצאות המשפטיות של ראש הממשלה בנימין נתניהו עולה שלב עם מתקפה אישית של ראש הממשלה באמצעות 'מקורביו' כנגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

הערב דיווח הפרשן המשפטי של 'חדשות 13' אביעד גליקמן בשם "גורמים בכירים במשרד המשפטים" שהגיבו להתקפות שרי 'הליכוד' ואמרו; "מדובר בשקרים בוטים של נתניהו והשרים. הם ממשיכים במסע הדה לגיטימציה נגד מערכת אכיפת החוק כאשר הבאים בתור יהיו השופטים. הם חוזרים על מנטרות הזויות ושקריות ומשקרים ביודעין לציבור. רוחנו לא תישבר".

גליקמן דיווח כי ה'גורמים' הוסיפו כי "אם נתניהו רוצה מתנה של 10 מליון שקלים מחבר בבקשה שיתכבד ויתפטר ואז יוכל גם לקבל 20 מליון שקלים. מדובר בבקשה עם סכום גבוה במיוחד שאין שום סיבה לאשר אותה. זוהי מתנה אסורה".

מי שמיהר להגיב היה בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו שהגיב לפרשן 'חדשות 13' וכתב בטוויטר: "אתה מודע לזה שאין בנאדם שלא מבין שה"גורמים הבכירים במשרד המשפטים" זה מנדלבליט?".

לאחר מכן יצא ראש הממשלה למתקפה חזיתית נגד היועץ המשפטי באמצעות 'מקורביו' ומסר: "מזימת ההפיכה השלטונית של מנדלבליט נחשפה במלוא כיעורה". כשלטענתו "באופן מדהים ומביש, בכירי משרד המשפטים קראו היום לראש הממשלה נתניהו להתפטר מתפקידו כתנאי לכך שיוכל להתגונן מפני כתב האישום המופרך שמנדלבליט תפר נגדו".

נתניהו האשים עוד את מנדלבליט בכך שהוא "מנסה לבטל את ההכרעה הדמוקרטית של מיליוני אזרחים שבחרו בבנימין נתניהו לראש הממשלה, וכן את החלטתם של 11 שופטי בית המשפט העליון שקבעו שראש הממשלה נתניהו יכול לכהן בתפקידו ולזה ברוב חוצפתם ״בכירי משרד המשפטים״ קוראים "דמוקרטיה" ו"שלטון חוק".

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיב לתגובת נתניהו וכתב: "נסיון ההפיכה היחיד שמתרחש פה הוא הנסיון של נתניהו להפוך את
‏ישראל מדמוקרטיה לדיקטטורה, והנסיון העברייני שלו להפוך את מנדלבליט למטרה לאיומים והסתה. מי שממשיך לשבת בממשלתו אחרי ההצהרה האחרונה לא יוכל לטעון אחר כך "לא ידעתי".

שר התיירות אסף זמיר מכחול לבן הגיב בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "מגנה את המתקפה הבוטה וחסרת היסוד כנגד היועץ המשפטי. איזה מזל שאבי ניסנקורן הוא שר המשפטים בתקופה הזו".

ח"כ משה בוגי יעלון הגיב והזהיר: "נתניהו, זה ייגמר בדם! לא תוכל להגיד ״ידי לא שפכו את הדם הזה״. גנץ ואשכנזי, כבר מבינים למה אתם שותפים?".

בנימין נתניהו אביחי מנדלבליט יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד