י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מצטרף לטלי מורנו

העיתונאי הדתי בטוויטר: "פוטרתי מחדשות 13"

במסגרת צעדי ההתייעלות של ערוץ 13, סיכמו ועד העובדים והנהלה על פיטוריהם של עשרות מעובדי הערוץ. השבוע פרסמה המגישה טלי מורנו על פיטוריה, היום הגיע תורו של העיתונאי הדתי עקיבא נוביק

העיתונאי הדתי בטוויטר: "פוטרתי מחדשות 13"
העיתונאי עקיבא נוביק צילום: הדס פרוש, פלאש 90

העיתונאי עקיבא נוביק סיים היום (רביעי) את עבודתו בערוץ 13, זאת במסגרת צעדי הייעול עליהם החליטו במשותף ועד העובדים והנהלת הערוץ. אמש פרסמה המגישה הוותיקה טלי מורנו בטוויטר כי פוטרה מהערוץ.

בציוץ שהעלה נוביק לטוויטר הוא כתב: "לכל המתעניינים: פוטרתי הערב מחדשות 13. מי שמחפש עיתונאי יד שנייה עם ותק של עשור וחצי במקצוע והתמחות בחדשות, מוזמן לפנות אלי. תודה מראש".

מספר דקות לאחר מכן הוא ציין כי "‏האמת היא שטכנית התפטרתי. אבל לא רציתי לשבור את התבנית של טלי מורנו", בכך הוא מתכוון לציוץ שבו העלתה מורנו לפני יומיים ובו כתבה על פיטוריה. "לכל המתעניינים", כתבה מורנו, "פוטרתי הערב מחדשות 13. מי שמחפש עיתונאית יד שנייה עם ותק של שניי עשורים במקצוע והתמחות בהגשה, מוזמן לפנות אלי. תודה מראש".

מתן חודרוב הגיב לנוביק, "‏‎עקיבא יקר, אתה עיתונאי מעולה ואדם מקסים. אני מצטער מאוד על ההחלטה לפטר אותך ויכול להבטיח לך שעשינו הכל במו"מ כדי למנוע כמה שיותר עזיבות כאלה. בטוח שתצליח בכל כלי תקשורת שאליו תפנה, ומי שיעביר אותך לשורותיו - יזכה בנכס מצוין. בהצלחה".

כזכור, בימים אלו נמצאת רשת 13 בסבב קיצוצים כבד, עקב הפסדים קשים ואי עמידה ביעדים. לפני כיומיים נחתם הסכם קיבוצי עם נציגות העובדים וארגון העיתונאים לתהליך ההתייעלות בחברה.

במכתב שנשלח מהמנכ"ל לעובדים כתב המנכ"ל כי "חודשים לא קלים עברו על כולנו בחברת החדשות. חודשים של עבודה מאומצת וקשה לצד ניהול תהליך מורכב של קיצוץ בחברה. הסיכום שהגענו אליו הערב הוא הסכם לא קל עבור כולנו.  החברה תיפרד מעובדים אשר היו ותמיד יהיו חלק מהותי בבנייתה, בביסוסה ובחוזק העיתונאי שלה.

הנהלת חברת החדשות בתמיכתו של מנכ"ל רשת, אבי בן טל, עשתה הכל על מנת לשמור על חוסן ואיתנות גם ביום שאחרי ביצוע תהליך ההתייעלות.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לועד העובדים ולארגון העיתונאים ובאי כוחם שלמרות המחלוקות והקשיים המהותיים בדרך ראו את טובת העובדים לנגד עיניהם ובסופו של יום הצלחנו להגיע יחד להסכם השומר על עתיד החברה. ימים לא פשוטים של פרידות לפנינו, עם תקווה לעתיד טוב יותר לחברה. התקופה הקרובה תהיה מדד לחוזקו של הארגון. אני אומר בצורה ברורה, לא נתפשר על המוצר העיתונאי ועל התוצאות, למרות הקיצוץ".

עקיבא נוביק ערוץ 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד