י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"ממשיכה לסתום את הפה"

הסיבה שפייסבוק חסמה את החשבון של ריקלין

רשת פייסבוק חסמה במפתיעה את הדף הפופולארי של התכנית ריקלין ושות' המושדרת בערוץ 20 וזאת בגלל אזכור שמו של בנצי גופשטיין | מגיש התכנית מגיב בזעם, כך גם גופשטיין עצמו

הסיבה שפייסבוק חסמה את החשבון של ריקלין
שמעון ריקלין צילום: פלאש 90

הרשת החברתית פייסבוק, חסמה את דף הפייסבוק של תכניתו של העיתונאי שמעון ריקלין המשודרת ב'ערוץ 20', כך פרסם ריקלין (היום) בחשבון הטוויטר שלו. דף הפייסבוק נחסם להעלאת פוסטים ולתגובות למשך 30 יום.

ריקלין עצמו כתב בתגובה לדברים: "‏פייסבוק ממשיכה לסתום את הפה והפעם לי ולתוכנית שלי בערוץ 20. אז חברים חשוכים. לא יעזור לכם. אנחנו ב-2020, ולא ב-1984, ואנחנו נגיד את מה שאנחנו רוצים ולא את מה שאתם מכתיבים. והאמת שאני לא מבין למה הימין לא נוטש את הרשת צרת המוחין פייסבוק".

יו"ר להב"ה, בנצי גופשטיין, מסר בתגובה: "אני שמח שלאט לאט עוד ועוד אנשי ימין מתפכחים ומבינים כי פייסבוק הוא גוף אנטישמי, בהנהלתו של המתבולל מארק צוקרברג, המאפשר פרסום תכנים אנטישמיים ומסיתים לרצח יהודים ולהשמדת ישראל, ומנגד סותם פיות של אנשי ימין".

גופשטיין מוסיף כי "הגיע הזמן שגם ממשלת ישראל תעמיד את פייסבוק במקום, ותפסיק לאפשר לה לעשות ככל העולה על רוחה הנוטפת משנאת ישראל".

נזכיר כי פייסבוק לא מאפשרת את איזכור שמו של גופשטיין ברשת החברתית. גופשטיין הגיש בשל כך תביעה נגד פייסבוק לפני כשנתיים, והיא מתנהלת בבית משפט השלום בתל אביב.

בנצי גופשטיין שמעון ריקלין פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד