י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הסגר השני בגלל הממשלה"

התחזית הקודרת של עמית סגל על הקורונה

העיתונאי הבכיר עמית סגל מגיב לזינוק בתחלואה ולצעדי הממשלה בעקבותיו ומהמר כי "גל האבטלה יהפוך לכרוני, נתב"ג כבר לא ייפתח ב-2020, ואם יורשה הימור קטן, גם הליכוד לא יישאר זמן רב על קידומת 4"

התחזית הקודרת של עמית סגל על הקורונה
עמית סגל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"הסגר הראשון היה באשמת הקורונה. ישראל הסתגרה בבתים בצייתנות יחסית ובתחושת חירום. הסגר השני יהיה כבר באשמת הממשלה. המסכה כבר תרד לסנטר ואיש לא יסכים לשבת בבית", כך כותב הפרשן הפוליטי עמית סגל מ'חדשות 12' בדף הפייסבוק שלו.

"זו הבעיה העיקרית שניכרה הערב בהצהרה המדכדכת של נתניהו ואדלשטיין. אי אפשר לקחת קרדיט כשמספר החולים יורד בלי לשלם במזומן כשמספרם מזנק לאלף ביום".

"הרושם העצוב הוא של אובדן שליטה. לכאורה אפשר למגר את הקורונה עם חודש בבית - אבל אז לא תישאר כלכלה. בלי הנשק הזה, נותר לייבש את הים בכפית - יותר פקחים, פחות סועדים, ולקוות שה' יעזור".

סגל שב ומזכיר כי "שעה קלה לפני ההצהרה איים נתניהו בבחירות על כחול לבן ונעל בזעם את ישיבת קבינט הקורונה. נדמה שאיום הבחירות שייך להיסטוריה. התקוות למיגור הקורונה בסגנון ניו זילנד או יוון התחלפו בהערכות מפוכחות על שנה נוספת של משבר. גל האבטלה יהפוך לכרוני, נתב"ג כבר לא ייפתח ב-2020, ואם יורשה הימור קטן, גם הליכוד לא יישאר זמן רב על קידומת 4. חזרת ההגבלות מסמנת את ירידת איום הבחירות מהשולחן".

קורונה עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד