י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"בחירות בשנה הקרובה"

לפיד עושה הפרדה: ש"ס כן; יהדות התורה לא

"ש"ס עובדים ומשרתים בצבא, אין לי בעיה לשבת איתם, יהדות התורה לא", כך אומר יאיר לפיד אמש בשיחת זום שקיים עם פעילי 'יש עתיד' הצעירים | הוא הבהיר כי לא יחבור יותר למפלגות אחרות וסימן את השותפים הפוטנציאליים לממשלתו העתידית

לפיד עושה הפרדה: ש"ס כן; יהדות התורה לא
במליאת הכנסת צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

בשיחת זום שקיים אתמול (חמישי) יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד עם צעירי פעילי המפלגה הוא אמר כי "עם ש"ס אפשר לדבר כי הם מתגייסים ועובדים בניגוד ליהדות התורה". על בנט אמר כי "צריך לראות לאן הוא מתקדם".

לפיד התפאר כי במפלגתו יש את ייצוג לנשים הכי גבוה ואת מטה הנשים הכי פעיל, לדבריו הם ניסו לקדם חוק שיתמרץ מפלגות שמשלבות נשים ברשימה, אך בכנסת הקרובה החרדים יעצרו את זה כי הם אוסרים על נשים לרוץ. כך דווח באתר DFN.

לפיד הבהיר לצעירי המפלגה כי הוא לא יחזור על הטעות שעשה עם 'כחול לבן', כשחבר למפלגות נוספות; "גמרנו להיות מספר 2, אנחנו נוביל ואני אנהיג", אמר לפיד.

על שיתוף הפעולה עם מפלגות אחרות אמר לפיד כי ברור שלא יסכימו על הכל "מי שנסכים איתו על הכל יהיה ביש עתיד". לדבריו, "השותף המרכזי יכול להיות 'הליכוד' בלי נתניהו, גם 'ישראל ביתנו' יכולים להיות שותפים רציניים למרות שהם קצת קיצונים נגד ערבים", כהגדרתו.

לפיד טען בפני הנוכחים על המסך המפוצל כי להערכתו – כבר השנה יתקיימו בחירות. לדבריו; "הקואליציה נבנתה באופן עקום, ומה שעקום סופו להתמוטט. נתניהו השיג דרך גנץ ואשכנזי לגיטמציה ציבורית בשביל המשפט שלו וכעת הוא כבר לא צריך אותם", כך לפי יו"ר האופוזיציה שמקווה להיפרד בקרוב מהתואר.

יאיר לפיד יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד