י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בתיעוד השיחה

ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין תקף את פרופ' גרוטו: "נכשלתם"

ראש עיריית ביתר, מאיר רובינשטיין, פרסם את תיעוד השיחה שנערכה השבוע בינו לבין פרופ' איתמר גרוטו, בה עדכן המשנה למנכ"ל את ראש העירייה בדבר ההחלטה על הטלת סגר בעיר בעקבות נתוני התחלואה. רובינשטיין תקף את ההחלטה בחריפות • צפו בתיעוד השיחה

ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין תקף את פרופ' גרוטו: "נכשלתם"
פרופ' גרוטו/מאיר רובינשטיין צילום: פלאש90

אמש פרסמנו ב'בחדרי חרדים' את דבר זעמו של ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, בנוגע להחלטת הממשלה להטיל סגר על עירו בעקבות העלייה החדה בנתוני התחלואה. השבוע (רביעי), שוחח רובינשטיין עם המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, הפרופ' איתמר גרוטו והביע את התנגדותו לסגר. 

בתיעוד שפרסם רובינשטיין לתושבי העיר, הוא אמר: "תושבים יקרים כאן מאיר רובינשטיין, י' תמוז אמש התקשר אלי פרופ' גרוטו ממשרד הבריאות שרוצים להטיל הגבלות בעיר, לסגור את מוסדות החינוך ולאסור התקהלויות". 

רובנשטיין אמר כי "התנגדתי לכך וזעקתי בפניו שהרשויות מגלות אזלת יד, כאשר ישנם חולים מאומתים המשוועים לצאת מהעיר למלוניות, ואין שום מענה. משרד הבריאות לא מסייע ורק מציע הגבלות".

בתיעוד השיחה בין ראש העירייה לפרופ' גרוטו, נשמע המשנה למנכ"ל משרד הבריאות מספר לרובינשטיין, כי הוחלט להטיל סגר על העיר. ראש עיריית ביתר לא קיבל את הודעתו בשוויון נפש ותקף את ההחלטה.

"אם זו התשובה שיש לכם לתת לי, רק להגביל, אז נכשלתם" נשמע ראש העירייה אומר לגרוטו. "צר לי מאוד, באופן אישי אני מאחל לכם הרבה הצלחה. אך באופן ציבורי נכשלתם". רובינשטיין הדגיש בשיחה לפרופ' גרוטו, כי הוא "מתנגד לסגר באופן נחרץ ביותר".

מאיר רובינשטיין איתמר גרוטו ביתר קורונה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד