י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לטובת הכלל והפרט

נגיף הקורונה: הסיכום של יעקב אשר עם רבה של מודיעין עילית

ח"כ יעקב אשר הגיע לעיר מודיעין עילית, לפגישה אצל רבה של העיר, הגאון רבי מאיר קסלר. בפגישה נידונה בהרחבה התייחסות הרשויות לציבור החרדי בעניין ההתמודדות עם נגיף הקורונה  

נגיף הקורונה: הסיכום של יעקב אשר עם רבה של מודיעין עילית
אשר בפגישה עם הרב קסלר צילום: באדיבות המצלם

על רקע העלייה בנתוני התחלואה במודיעין עילית, הגיע בליל שישי יו"ר וועדת החוקה ח"כ יעקב אשר לפגישה במעונו של הגאון רבי מאיר קסלר רבה של מודיעין עילית.

בפגישה נידונו בהרחבה צרכי הקהילות במודיעין עילית בכלל והתמודדותו של הציבור החרדי מול נגיף הקורונה בפרט. במרכז הפגישה עמדה התנהלותן של הרשויות מול הציבור החרדי בעניין הקורונה, על רקע הביקורת הרבה שהושמעה על כך שאין מענה ממשלתי מספיק ויעיל כדי לעצור את התפשטות התחלואה בריכוזים החרדים, כמו גם הטענות על מדיניות הסגרים הבלתי מוצדקת בערים החרדיות.

ח"כ אשר הציג את הנתונים אליהם נחשף בתפקידו כיו"ר וועדת החוקה שדנה בחוקי הקורונה החדשים, ואת התיקונים הרבים שעשה בחוק כדי למנוע עוולות כלפי הציבור החרדי, כשהתיקון העיקרי הוא אסדרת מנגנון ברור של שיתוף פעולה מול הרשות המקומית לפני ובעת הכרזת 'אזור מוגבל', וסיכול יכולתה של וועדת השרים לעקוף את ראש הרשות המקומית או להתעלם משיקול דעתו בנושא.

בפגישה סוכם כי ח"כ אשר וצוות לשכתו, יתגייסו לסייע לראשי הקהילות במודיעין עילית בכל הנושאים העומדים על הפרק, לטובת הכלל והפרט.

יעקב אשר הרב מאיר קסלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד