י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הקורונה שבה לכנסת

מתמחה נדבק: יו"ר ועדת חוץ וביטחון נכנס לבידוד

לאחר שמתמחה במחלקה המשפטית של ועדת חוץ וביטחון של הכנסת נמצא חיובי לקורונה, יו"ר הוועדה, ח"כ צבי האוזר נכנס לבידוד עד ליום שני הבא

מתמחה נדבק: יו"ר ועדת חוץ וביטחון נכנס לבידוד
צבי האוזר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הקורונה שוב פוגעת במערכת הפוליטית, והפעם בעקבות חשיפה לנדבק בנגיף שעובד בועדת חוץ וביטחון של הכנסת, יו"ר הוועדה חבר הכנסת צבי האוזר נכנס לבידוד עד ליום שני הבא.

מדובר במתמחה שעובד בלשכה המשפטית של ועדת חוץ ובטחון והתגלה בסוף השבוע כחולה קורונה. "לאחר התייעצות עם משרד הבריאות הומלץ לנקוט משנה זהירות ובשל כך יו"ר ועדת חוץ ובטחון, ח"כ צבי האוזר ייכנס לבידוד עד יום שני הבא", נמסר מלשכתו.

נציין כי אותו מתמחה שהה בדיונים על הצעת החוק הסמכת השב"כ לסייע במאמץ לצמצום התפשטות נגיף הקורונה ביום שני האחרון בהם נכחו חברי כנסת נוספים שטרם ברור האם יאלצו אף הם להיכנס לבידוד.

קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, שיגר פנייה ביום שישי לכל באי המשכן בה דרש כי על כל מי שהיה במגע אתו או בקרבתו, להישאר בביתו ולא להגיע לעבודה עד לקבלת הנחיות ממשרד הבריאות.

כמו כן הודגש בפנייה, שכפי שנעשה במקרים דומים בעבר בהם נתגלה אדם מאומת בכנסת, גם הפעם תיערך המשך בדיקה וחקירה אפידמיולוגית בשיתוף גורמי המקצוע במשרד הבריאות.

צבי האוזר קורונה בידוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד