י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
האם יימצא חיסון?

אסטרולוגיה ומזלות: עד מתי יימשך נגיף הקורונה?

מזל סרטן - מצמצם אותנו והצמצום יתבטא בכל תחומי החיים - הכלכלה תושפע ממשבר הקורונה לעוד הרבה זמן • האם הנגיף ימשיך להשפיע על חיינו? עד מתי?

אסטרולוגיה ומזלות: עד מתי יימשך נגיף הקורונה?
אסטרולוגיה צילום: pixabay

כפי שציינתי בשבוע שעבר, תקופה מאתגרת לפנינו ובפרט הכניסה אל ימי בין המייצרים שעוד אכתוב על כך, אך תחילה אפתח בחוב משבוע שעבר על המשך המזלות וההשפעה הסרטנית עליהם יחד עם היכולת לתקן ולהצליח.

מזל דלי - הרוחני והמהפכני חווה את הסגר הסרטני כחוויה רוחנית עילאית, בני ובנות הדלי יכולים להזניק עצמם למהפכה בעולמם הפנימי לבצע שינויים ולהצליח ממש, שכן אינם רואים בבלגן העולמי בעיה אלא הפוך, הזדמנויות.

מזל דגים - האנרגיה הסרטנית שהינה מים מטבעה נוחה לדגים ודווקא כאן יש לדגים עבודה לצאת מאזור הנוחות, הדגים יכול להתאפיין בחיים של בועה ולחיות בתוך עצמם, התקופה הזו יכולה לתת להם כוח דווקא להיות בנתינה על ידי ההסתכלות לאחר יותר מתמיד, לחשוב מחוץ לקופסא ולהצליח.

מזל טלה - התקופה הזו מאתגרת אתכם מאוד בעבודה על התמתנות, בני ובנות הטלה, המורגלים לחיי תזזית יחושו קושי בעצירה ואם ישכילו לנצל את התקופה למחשבה עמוקה יותר ושימת לב לפרטים, יצליחו (צריך להבין שבני טלה מתקשים להיכנס לפרטים וזו הזדמנות התיקון)

מזל שור - איטי מחושב ומתחשב, בתקופה סרטנית ילמד, וכדאי לו, להסתכל יותר על עצמו ללמוד קצת מאנרגיית הסרטן השקועה בעצמה. זכרו מי שאוהב את עצמו יכול לאהוב חברים, ומי שרואה עצמו יכול לראות אחרים.

מזל תאומים - שחווה לאחרונה המון אתגרים וחלקם לא פשוטים בכלל. (הליקויים אותתו לו לעצור ולהפנים את האמת בפנים) חוו את התיקון האמיתי שלו בימים אלו, ירידה לפרטים, עצירה, הכלת האחר, ביטול השיפוט המהיר והקשבה, מי שיעשה עם זה עבודה ירוויח בגדול.

הסרטן המכווץ אותנו אל תוכנו, להתכנס ולחשוב ממשיך אל השבוע הקרוב, ואל תחילתם של ימים  שמאלצים אותנו את שיעור הצמצום, לעצור ובפרט להתייחס אל אי ההבנות ובעיות בתקשורת (יחסי בין אדם לחבריו) בסבלנות וסובלנות, לא לחינם הימים הללו מחייבים אותנו להתחשב באחר, לשים מסיכות זה ממש בבחינת התחשבות באחר.

הצמצום יתבטא בכל תחומי החיים, הכלכלה תושפע ממשבר הקורונה לעוד הרבה זמן, נפטון משפיע על אווירת מבוכה בגלל הנסיגה שלו, הארה או התפכחות? תלוי בכל אחד באופן אישי לאן הוא לוקח את התקופה הזו.

נשאלתי הרבה בפרטי על הקורונה, ולכן אכתוב כאן מספר מילים על כך.

לפי מצב הכוכבים הנגיף ימשיך להשפיע על חיינו בריאותית וכלכלית לפחות עוד שנה (ולדעתי עוד יותר) אחרי הגל הנוכחי שהינו בעיצומו, אפשר לצפות לגל נוסף שיופיע אוקטובר ועד פברואר 2021, תיתכן אפילו מוטציה של הקורונה, מי שיפנים זהירות ואורח חיים חדש לגמרי ייטיב עם עצמו,

לדעתי בתחילת שנה האזרחית הבאה ימצא חיסון שיוכיח עצמו רק עם תיקונים ושדרוגים במהלך שנה הבאה.

קחו אחריות על חייכם באופן אישי, כתבו את המשימות שלכם, צאו פחות ופילגשו את עצמכם. רשמו על מה אתם הולכים להוציא אנרגיה ועל מה פחות, ממה אתם משתחררים, אז תהפכו את התקופה מלימון ללימונדה.

השבוע מצאתי לנכון לסיים לכם בפסוק מ- ספר "קהלת" המספר את הכל - ״וראיתי אני שיש יתרון לחכמה מן הסתכלות כיתרון האור מן החושך. החכם עיניו בראשו, והכסיל בחושך הולך וידעתי גם אני שמקרה אחד חקרה את כולם״ (קהלת פרק ב׳)

זכרו: כשמתחזקים הגלים, מתגלים החזקים.

שבוע טוב ומבורך ובשורות טובות, שבוע של שקט ושלווה פנימית מתוך בריאות הגוף והנפש.

מאת: שרה חיה חגירה - יעוץ והכוונה אישי, זוגי ועסקי.

אסטרולוגיה סרטן מזל קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד