י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קונטרינג - פיסול הפנים

הטריק שיהפוך אותך למאפרת מקצועית

תמיד חלמת להתאפר מושלם בעצמך? הטיפים הללו יעזרו לך ליישם את חלומותיך ולתת לך הצלחה עם האיפור בצורה מקצועית ביותר

הטריק שיהפוך אותך למאפרת מקצועית
איפור צילום: pixabay

קונטרינג - פיסול הפנים

היום אני רוצה לשתף אותך בסודות היופי באיפור מקצועי ואם תיישמי אני בטוחה שחברותיך ישאלו; מה עשית שונה היום שאת נראית יפה מתמיד?

ההבדל שזה עושה לאיפור הוא עצום. הכל תלמדי לעשות בכמה צעדים פשוטים, אך לפני הכל חשוב שנבין מהי הסיבה לכך שזה גורם להבדל כה משמעותי למראה הסופי? בעצם לאחר שמרחנו מיקאפ על הפנים אנחנו כמו דף חלק לבן, ובכדי ליצור ציור יפה אנחנו נצטרך להשתמש עם הצללות והארות ולהוסיף כמה צבעים.

ופה מגיע שלב הפיסול, כדי ליצור אשליה של תלת מימד נשתמש בטכניקות אור וצל (מוכר בטח לציירות ולגרפיקאיות שבינינו) מה שיגרום לחיטוב הפנים.

המראה שאליו נשאף להגיע הוא מראה של פנים אובליות (אליפסיות) לכן מיקומם של האור והצל ישתנו בהתאם למבנה הפנים אך בגדול אנחנו נעבוד על מראה של - עצמות לחיים מוגבהות, עפעף מתוח ומורם, מסגור הפנים, ואפשרי גם פיסול האף.

ישנם שתי אפשרויות שאיתם נוכל לייצר את הקונטור, עם חומרים יבשים שהם צלליות / אבקות במגוון צבעי החום. (ניתן למצוא פלטות מוכנות בחנויות שמוכרים איפור) ורטובים - שהם בד“כ באים בצורת סטיק או קונסילר שמיועדים לקונטור.(עם יבש פשוט וקל יותר לעבוד מאשר עם רטוב - תלוי במיומנות של כל אחת)

וכעת אפרט את הצעדים שלב אחר שלב:

1. באומנות, ההצללות וההארות חשובה בחירת הגוונים: הצללה נכונה היא בעלת גוון חום אפרפר בגימור מאט ומטרתה לחקות צל טבעי.

ניקח צללית בצבע חום אפרפר בגוון בינוני,  ומברשת יחסית גדולה (לא מדי כדי שלא יתפזר לכל כיוון) ניקח עם המברשת קצת מהצללית וננער משאריות של החומר כדי שלא יווצר כתם על הפנים, כשנעבוד עם רטוב מומלץ להשתמש בספוגית.

2. נבריש בעדינות בשקעי הלחיים ונטשטש בתנועות מהירות חצי מעגליות - המיקום שלהם זה מאזור האוזן ממשיך לכיוון האף והפה, (בפנים עגולות נמשיך לכיוון הפה שיהיה יותר מאונך ובפנים צרות לכיוון האף שיהיה מאוזן יותר)

3. משם נמשיך למסגרת הפנים - נבריש בתנועת טשטוש באזור קו הלסת בשני הצדדים, מתחת לסנטר ממש נקודתי, ובמצח באזור שורשי השיער, בעיקרון אפשר להשתמש עם שאריות החומר שעל המברשת אך אם יש צורך כמובן ניתן להוסיף בכל שלב אך לא לשכוח לנער לפני שמניחים על הפנים.

4. מי שמעוניינת לשדרג עוד קצת את המראה ניתן לפסל את האף: נבריש עם מעט מאוד חומר בשני צידי האף ונטשטש בעדינות שיתמזג יפה עם המיקאפ, כשבאמצע נשאיר פס דק ברוחב של חצי סנטימטר בערך להארה,

5. הגענו לצעד האחרון והכי קריטי! שלב ההארות  -  ניקח צללית בהירה (או קונסילר בהיר בטון אחד לפחות מגוון המייקאפ במידה והחלטנו לעבוד עם חומר רטוב) ונוסיף לאזורים שאנו רוצות להדגיש ולהבהיר שהן עצמות הלחיים (האזור הבולט מתחת לעיניים ממש מעל שקעי הלחיים) נמשיך למרכז המצח ממש מעל הגבות, ככל שהמצח קטן יותר נגדיל את אזור ההארה, נשים גם על עצמות העפעפיים - המיקום שלהן ממש מתחת לגבות בשליש החיצוני (ניתן להרגיש שם את הבליטה) ובשביל לשדרג עוד קצת נוכל להוסיף טיפה במרכז האף במאונך,

ולטאצ‘ האחרון - אבל הכי משדרג בעיני (מומלץ לאיפור ערב) - ניקח שימר בהיר עם הברקה (היילייטר -  גם פה ניתן לעבוד עם יבש או רטוב כשיבש מגיע בצורה של אבקות ורטוב מגיע בצורה של סטיק או מרקם קרמי) ונבריש ממש בנגיעה על עצמות הלחיים ובמרכז האף לאורך כמעט עד הקצה. (ניתן להוסיף גם בנגיעה על עצמות העפעפיים)

חשוב לדעת!

- את ההצללה הרטובה יש לקבע עם פודרה שקופה כדי שלא תיהרס עבודת חיטוב הפנים.

- יישום שימר מנצנץ בכל אזורי ההארה בפנים פוגם בזוהר הטבעי, לכן חשוב לשים במינון הנכון.

בהצלחה רבה!

גיטי יגלניק - מאפרת מקצועית מעל 10 שנות נסיון

איפור טיפים טיפים לאיפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד