י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
עלייה דרמטית בבני ברק

זינוק חד במספר החולים הקשים; רה"מ נתניהו: אנחנו במצב חירום

ראש הממשלה נתניהו עדכן את השרים בפתח ישיבת הממשלה על כך שיישארו בסוף הישיבה על מנת לאשר הגבלות נוספות ואמר: "אנחנו במצב חירום, אם לא נבלום את ההתפשטות לא יהיו לנו לא בריאות ולא כלכלה" • מספר החולים הפעילים עומד על 11,189 • מספר הנפטרים עומד על 330

זינוק חד במספר החולים הקשים; רה"מ נתניהו: אנחנו במצב חירום
ראש הממשלה נתניהו צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

803 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך השבת, בכך עלה מספר החולים מתחילת ההתפרצות הנגיף בארץ ל-29,366 - כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (ראשון). 

מספר החולים הפעילים עומד, נכון להבוקר, על 11,189. במהלך הימים האחרונים נרשם זינוק דרמטי גם במספר החולים הקשים, גם מספר המונשמים עלה ועומד כעת על 29, מתוך 86 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מאז אמש בחצות לא נרשמו מקרי מוות חדשים בעקבות נגיף הקורונה, כך שמספר הנפטרים עומד על 330. 17,847 חולים החלימו עד כה.

על פי דו"ח של מרכז המידע והידע למאבק בנגיף הקורונה, הערים כפר קאסם, ביתר עילית ובני ברק מוגדרות כ'ערים אדומות', בהן נדרש הסברה, בדיקות ואכיפת בידוד. בנוסף, הערים אשדוד ולוד נחשבות ל'אדומות בוהקות' ושנדרש בהן 'טיפול ייעודי' במטרה למנוע את המשך התפשטות הנגיף.

בעיר בני ברק, שכזכור הייתה תחת סגר בערב חג הפסח, בעקבות מספר החולים הגבוה בתחומה, קיימים נכון לחצות 842 חולים פעילים, כאשר רק בשבוע האחרון אובחנו בעיר 450 חולים חדשים. 1,416 חולים פעילים בעיר ירושלים ו-849 בשבוע האחרון.

בביתר עילית ישנם נכון לאמש בחצות 191 חולים פעילים, 141 מהם בשבעת הימים האחרונים. העיר בית שמש עם 178 חולים פעילים, כאשר 119 חולים נוספו במהלך השבוע האחרון.

העיר מודיעין עילית עם 155 חולים פעילים נכון לאמש בחצות. בשבוע האחרון אובחנו ברחבי העיר 110 חדשים. באשדוד, שכמה משכונותיה החרדיות נמצאות גם כן תחת הגבלות, אובחנו 644 חולים פעילים, 428 חולים רק במהלך שבעת הימים האחרונים.

בתוך כך, ראש הממשלה אמר הבוקר בפתח ישיבת הממשלה: "אנחנו נידרש לצעדים נוספים, להביא הארכה מחודשת, אנחנו במצב חירום, אם לא נבלום את ההתפשטות לא יהיו לנו לא בריאות ולא כלכלה".

קורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד