ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לא לוקחים סיכונים

שלושה חברי כנסת בבידוד; אבו שחאדה טרם החלים

ביוזמתה: השרה לשוויון חברתי החליטה להכנס לבידוד לאחר שסייעת בגן של בתה נמצאה כחולה בנגיף הקורונה • גם יו"ר ועדת החוץ והביטחון נדרש להיכנס לבידוד

שלושה חברי כנסת בבידוד; אבו שחאדה טרם החלים
חיטוי הכנסת צילום: דוברות הכנסת

נגיף הקורונה לא מדלג על הפוליטיקאים ועל משכן הכנסת: השבוע צפויים לשהות בבידוד שלושה חברי כנסת, המצטרפים אל חבר הכנסת סמי אבו שחאדה מהרשימה המשותפת, שהתגלה כחיובי לנגיף הקורונה.

הבוקר (ראשון) הודיעו בלשכתה של השרה מירב כהן כי השרה תכנס לבידוד למרות שלא באה במגע עם חולה מאומת, אך החליטה לנקוט משנה זהירות לאחר שסייעת של בתה נמצאה חיובית לנגיף המשתולל.

"בתה של השרה נכנסה לבידוד כמתחייב והשרה החליטה לנקוט במשנה זהירות ולהיכנס גם כן לבידוד עד אשר יתקבלו תוצאות הבדיקה של בתה", נמסר מלשכתה של השרה. "על פי הנהלים, השרה לא מחוייבת בבידוד וההחלטה התקבלה לאחר שיחות עם גורמי מקצוע במשרד הבריאות, במטרה למזער סיכונים פוטנציאליים לסביבתה עד אשר יוודע האם בתה נדבקה או לא".

השרה כהן מצטרפת אל חבר מפלגתה, השר אמיר אחונה, שנכנס אמש לבידוד של שבוע לאחר שנחשף למפקד מג"ב שהתגלה כחולה מאומת. השר אוחנה נקט במשנה זהירות למרות שהכללים לא מחייבים אותו בבידוד והוא צפוי לצאת מהבידוד ביום ראשון הבא. אוחנה אף נבדק בבדיקת קורונה והתגלה כשלילי.

גם חבר הכנסת צבי האוזר, המשמש כיושב ראש ועדת חוץ וביטחון, ישהה בבידוד עד ליום שני הבא. זאת לאחר ששהה לצד מתמחה משפטי שעובד בוועדה והתגלה כחולה. בכנסת אמורים להשלים את החקירה ולבחון האם חברי כנסת נוספים צפויים להיכנס לבידוד.

אלו מצטרפים אל חבר הכנסת סמי אבי שחאדה, שכאמור, התגלה לפני כחודש כי הוא נושא את הנגיף ונכנס לבידוד ביתו כשמצבו טוב. אבו שחאדה הכניס חלק מחברי סייעתו לבידוד, אך הוא טרם הבריא ונעדר מהכנסת בתקופה האחרונה.

סמי אבו שחאדה צבי האוזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד