י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בצער רב

בגלל הקורונה: השנה לא יעלו לציון ה'אור החיים' הקדוש

ערב ההילולא הגדולה של רבי חיים בן עטר - האור החיים הקדוש, המושכת אליה עשרות אלפי מתפללים בהר הזיתים הודיעו במועצת בתי העלמין כי השנה אין עלייה לציון ולא תהיה תחבורה ציבורית

בגלל הקורונה: השנה לא יעלו לציון ה'אור החיים' הקדוש
הילולת האור החיים בהר הזיתים צילום: קובי הר צבי

הילולת רבינו חיים בן עטר זיע"א בעל ה'אור החיים' הקדוש שיום פטירתו ביום שלישי השבוע לא תתקיים כבכל שנה בהר הזיתים בירושלים.

במועצת בתי העלמין ירושלים המארחת כבכל שנה את בית ישראל ביום ההילולא של ה'אור החיים' הקדוש ובכל שנה מגיעים להילולא למעלה ממאה אלף איש הודיעו כי השנה לא תתקיים ההילולא עקב מגבלות הקורונה והנגיף המשתולל.

מנכ"ל מועצת בתי העלמין ירושלים צוריאל קריספל אמר: "נפגשתי בשבוע אחרון לישיבות עבודה עם קציני המשטרה ובכירי משרד התחבורה יחד עם סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש, לישיבת היערכות ועם כל הגורמים הנוגעים בדבר, וזאת בטרם שראינו את מימדי התפשטות נגיף הקורנה, אך לאור המימדים האחרונים ולאחר התייעצות עם השר לשירותי דת הרב יעקב אביטן ומנכ"ל המשרד עו"ד עודד פלוס החלטנו כולם בצער רב שמתוך אחריות לשלום הציבור לא לקיים את ההילולא, וזאת לאור הדיווחים שקצב ההדבקה מטפס מיום ליום".

"כנציגי ציבור אנו רואים את האחריות הגדולה שמונחת על כתפנו, ולא רוצים שיהיה מכשול. מיותר לציין, שלא תהיה תחבורה ציבורית למקום כלל".

האור החיים הקדוש הילולא צוריאל קריספל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד