י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בגלל ההדבקה

היקף השימוש צנח ב-70%; בוטלו נסיעות השבת בר"ג

בשל ההדבקה הרבה בתחבורה הציבורית, ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן הודיע על הפסקת פעילותם של ה'סבבוס' - קווי האוטובוס שהסיעו תושבים למוקדי בילוי בשבת

היקף השימוש צנח ב-70%; בוטלו נסיעות השבת בר"ג
כרמל שאמה הכהן צילום: Moshe Shai/FLASH90

שנה בלבד לאחר שהושקו בקול רעש גדול על ידי ראש העיר כרמל שאמה הכהן, עיריית רמת גן הודיע היום (ראשון) על הפסקת פעילותם של ה'סבבוס' - קווי האוטובוס שהסיעו תושבים למוקדי בילוי בשבת.

בהודעה שפרסם ראש העיר הוא אמר כי האוטובוסים יפסיקו לפעול עד להודעה חדשה כיוון ש"האוטובוסים מהווים מוקד ההדבקה מספר 1, והסבבוס במהותו מוביל ציבור למוקדי התקהלויות בהגדרתו. כמו כן, רמת השימוש בסבבוס בשל המצב צנחה ב- 70%, מה שלא מצדיק את המשך ההוצאה הציבורית הכבדה".

נזכיר, כי הודעתו של שאמה על הפעלת קווי האוטובוס בשבת עוררה זעם וכאב אצל התושבים. ראשי יהדות התורה, חברי הכנסת יעקב ליצמן ומשה גפני, הגיבו אז: "נפל דבר בישראל. לבושתנו ולחרפתנו ביצעה עיריית רמת גן מהלך מחפיר ומביש לאישור היסעי תחבורה ציבורית בימי שבת וחג, תוך פגיעה בסטטוס קוו הנהוג בכל השנים, ותוך התעלמות מרגשותיהם של רבבות תושבי העיר שומרי מצוות ומסורת ישראל. מדובר בחציית קו אדום של ראש עירייה, הפועל ממניעים אנוכיים וחיפוש כותרות, ובכך מכתים את העיר רמת גן בהרס ערכי הדת וקדושת יום השבת. צעד בוטה מעין זה יגרור מחיר פוליטי כבד נגד כרמל שאמה הכהן".

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי (ש"ס) אמר בראיון ל'כאן מורשת': "כואב הלב לראות שאותו כרמל שאמה, שעמד מעל בימת אונסק"ו והרים בגאווה גדולה את התנ"ך, שכח אותו במועצת עיריית רמת גן".

 

כרמל שאמה הכהן רמת גן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד