י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הפיצוצים המסתוריים

מפקד בכיר באיראן: "מיקמנו טילים חדשים, זה יהיה סיוט לאויב"

מפקד חיל הים של משמרות המהפכה האיסלאמית באיראן אומר כי איראן מיקמה כמויות של טילים לאורך כל חופי המפרץ הפרסי והים של עומאן - על מנת שיהוו "סיוט" עבור האויב.

מפקד בכיר באיראן: "מיקמנו טילים חדשים, זה יהיה סיוט לאויב"
פיצוץ באיראן צילום: צילומסך

הפיצוצים המסתוריים באיראן: בראיון לתקשורת האיראנית, אמר האדמירל עלי רזה טנגסירי כי חיל הים של משמרות המהפכה כמו חיל האוויר של משמרות המהפכה, הקים ערי טילים תת קרקעיים.

המפקד אמר עוד כי, "הטילים יוצבו על פי שיקול דעתם של הרשויות", והוסיף, "האויב יודע שלצבא ולמשמרות המהפכה יש ערים תת-קרקעיות עם טילים לאורך המפרץ הפרסי, אך המידע אינו מדויק".

"הצי של משמרות המהפכה נמצא בכל מקום במפרץ הפרסי ובים עומאן, בכל מקום שהאויב אפילו לא יחשוב עליו, זה יהיה סיוט", הזהיר האדמירל.

טנגסירי אמר כי הכוח כולל 428 סירות, ויותר מ-23,000 אנשי צוות. "כל החופים שלנו חמושים והערים התת-קרקעיות של הצבא ומשמרות המהפכה עם כלי הגנה שונים התפזרו על כל החופים הדרומיים. החוף חמוש במלואו", הוסיף.

המפקד אמר גם כי, "על האויבים של איראן לשמוע את החדשות על הטילים וכלי שיט חדשים איראניים ארוכי טווח שהם אפילו לא יכלו לדמיין".

טנגסירי הוסיף כי, "חיל הים מפקח מקרוב על כל ספינה בודדת שחוצה את מצר הורמוז", והדגיש כי אם הכוחות האמריקניים יעשו טעות, "נעקוב אחריהם עד מפרץ מקסיקו".

איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד