י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בָּרוּךְ שֶׁעָקַר עֲבוֹדָה זָרָה מֵאַרְצֵנוּ

לאחר מאבק עיקש: ערוץ הטלוויזיה המיסיונרי הפסיק לשדר

שבוע לאחר קבלת החלטת משרד התקשורת בדבר סגירתו, ערוץ הטלוויזיה המיסיונרי "שלנו" הפסיק היום (א') את שידוריו • רשת התקשורת הגדולה בארה"ב דיווחה על הנושא בהרחבה והעלתה את טענות המיסיונרים כי הדבר "יגרום למשבר דיפלומטי" • ביד לאחים אומרים: כי מדובר בעמידה על נפשינו וכי וכי בדיוק להיפך בארצה''ב דווקא מכבדים זאת. בסייעתא דשמיא הצלחנו גם בקרב הזה. המלחמה נמשכת

לאחר מאבק עיקש: ערוץ הטלוויזיה המיסיונרי הפסיק לשדר
הכיתוב על הסרת הערוץ המיסיונרי צילום: יד לאחים

שבוע לאחר שמשרד התקשורת פרסם על החלטתו לסגירת ערוץ הטלוויזיה המיסיונרי "שלנו" ששודר למאות אלפי בתים בישראל, הורד המסך על הערוץ והוא הפסיק היום (ראשון, י"ג בתמוז) את שידוריו.

תחילתו של הסיפור לפני כחצי שנה, כאשר אנשי יד לאחים גילו על הכוונה המיסיונרית להקים בישראל ערוץ טלוויזיה ייחודי, לראשונה בהיסטוריה שיעביר 24 שעות ביממה שידורים של הטפות מיסיונריות בעברית או של הטפות באנגלית עם כתוביות בעברית. לאחר פעילות עיקשת שערך הארגון מול משרד התקשורת, בעזרתו של יו"ר ועדת הכספים, ח"כ הרב משה גפני, קבע יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין, אשר ביטון, כי הערוץ יורד בתוך 7 ימים, זאת כיוון ש"הערוץ פונה ליהודים עם תוכן נוצרי, בניגוד לבקשה המקורית לאישור הערוץ בה נכתב כי הערוץ מיועד לאוכלוסייה הנוצרית".

בימים האחרונים, עם פרסום הודעת משרד התקשורת ניסו המיסיונרים ללחוץ על ממשלת ישראל באמצעות דיווח על הנושא בכלי תקשורת בחו"ל, במטרה לצייר את החלטת הממשלה כרדיפה דתית. הם התעלמו מהעובדה שההחלטה בוצעה בכלל על רקע התרמית שביצעו, כאשר הסתירו את מטרתם האמתית בהקמתו והפעלתו של הערוץ. באתר של רשת החדשות הגדולה ביותר בארה"ב 'פוקס ניוז' אף שוגר איום מרומז כאשר נכתב בין היתר כי "הנהלת התחנה מקווה שהמועצה תאשר את הבקשה (להמשך קיומו של הערוץ) ובכך תמנע מאירוע דיפלומטי קשה עם מאות מיליוני נוצרים אוונגליסטים פרו-ישראלים ברחבי העולם". עוד דווח כי הסרת הערוץ המיסיונרי היא מקרה "נדיר מאוד" שלא היה כדוגמתו.

ביד לאחים מביעים סיפוק מהסרת הערוץ מהאוויר ואומרים  "כי מדובר בעמידה על נפשינו וכי בדיוק להיפך בארצה''ב דווקא מכבדים זאת. עוד מוסיפים ביד לאחים "לפי מה שאנו מבינים אין להם כוונה כרגע להיאבק על המשך שידורי הערוץ, והם ימשיכו להפעיל אותו רק באינטרנט. בסייעתא דשמיא הצלחנו גם בקרב הזה, אך נכונו לנו עוד קרבות במלחמה העיקשת מול מרשעי הברית המיסיונרית, ואנו תפילה ובקשה כי בעזרת השם יכול נוכל להם".

יד לאחים מסיון טלויזיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד