ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הדרך להצלחה כלכלית מעולם לא היתה נוחה כל כך כפי שהיא היום

הנוסחה המנצחת אותה פיתח אלון גל הכתה גלים בכל העולם, זו אומצה כתכנית עבודה להכשרת מנהלים בחברות מובילות ובזכותה אלפי ארגונים ומאות אלפי אנשים הצליחו לשבור מחסומים, לפרוץ קדימה ולממש את עצמם מבחינה רוחנית וכלכלית

הדרך להצלחה כלכלית מעולם לא היתה נוחה כל כך כפי שהיא היום
הצלחה כלכלית צילום: pixsabay

נתוני התעסוקה של הלמ"ס בעשור האחרון מצביעים על עליה הדרגתית של שיעור התעסוקה בקרב הציבור החרדי.

בשנה שעברה אחוז המועסקים של גברים מקרב המגזר עלה לשיעור של 52.5% ביחס ל 50.7% בשנת 2018 ובמקביל שיעור התעסוקה של נשים חרדיות עלה לשיעור של 77.4% לעומת 76.1% בשנה שקדמה לה.

מנתונים ראשונים שפורסמו לגבי הנעשה בשנה זו עושה רושם כי המגמה החיובית צוברת תאוצה בזכות הקמת מוסדות לימוד אשר מותאמים לצורכי המגזר.

בעוד שבשנים קודמות היו אלה מקצועות ההייטק אשר כיכבו כמקצועות הפופולרים בקרב הציבור החרדי, מי שלאחרונה תופס מקום בולט בשטח הוא מקצוע חדש, נוח ומאתגר בעל רווחיות גבוהה שצובר תאוצה בעולם כולו, אימון כלכלי למשפחות.

היתרונות שמקצוע זה מעמיד חסרי תקדים, בין היתר הוא מאפשר גמישות רחבה מבחינת שעות עבודה לאורך כל היום כולו כאשר ניתן לעבוד גם מהבית בצורה מקוונת.

בנוסף הוא יכול לשמש כמקצוע משני אשר עוזר להגדיל את ההכנסה החודשית.

בעידן הקורונה יתרונות אלו באים לידי ביטוי עוד יותר כאשר התכונה הבולטת הנדרשת לעיסוק במקצוע זה דורשת להביא לידי ביטוי את האישיות ואופי של כל אחד כאשר את אלו מנתבים בעזרת הדרכה מקצועית לאימון כלכלי של אחרים.

מי שאמון על הכשרת מאמנים לאורך 20 השנה האחרונות בישראל הוא אלון גל, "המנטור הלאומי", המייסד והבעלים של חברת תות תקשורת ותוצאות, החברה הגדולה והמובילה בארץ ובעולם בתחום האימון והייעוץ.

בימים אלו גל החל להפנות חלק נכבד מהמשאבים של תות תקשורת ותוצאות על מנת לגייס ולהכשיר עוד מאמנים שיהפכו להיות נציגים או זכיינים של תות במגזר החרדי דרך קורס ייחודי שפיתח, על כך הוא סיפר:

"לאחר בדיקות רבות ומקיפות אהבנו לראות את השינוי המתחולל במגזר החרדי מבחינת נתוני תעסוקה והחלטנו להכשיר את הקרקע עבור מי שמבקשים לבצע קפיצת מדרגה כלכלית נוספת כאשר יכולים לסייע גם לאחרים במגזר.

אנחנו מחפשים את מי שמכירים את העולם החרדי מנקודת מבט פנימית על מנת שנוכל להדריך ולשתף עימם פעולה בתחום הצומח".

הנוסחה המנצחת אותה פיתח אלון גל הכתה גלים בכל העולם, זו אומצה כתכנית עבודה להכשרת מנהלים בחברות מובילות ובזכותה אלפי ארגונים ומאות אלפי אנשים הצליחו לשבור מחסומים, לפרוץ קדימה ולממש את עצמם מבחינה רוחנית וכלכלית.

כיום ישנם מאות מאמנים וזכיינים אשר מהווים שגרירים להפצת הבשורה וחיים בעצמם את הנוסחה המנצחת שהוקנתה להם על ידי ההדרכה הצמודה של המאמנים בתות תקשורת ותוצאות, כאשר הראשונים אשר עושים זאת מקרב המגזר החרדי מדווחים על הצלחה מסחררת.

"אחת הסיבות שהחלטתי להפנות את המאמצים שלי אל עבר העולם החרדי היא משום שהתרשמתי עמוקות מההצלחה, החריצות, החוכמה והתשוקה של אנשי הקהילה. אלו גיבשו בתוכי אמונה כי תוך זמן קצר אני אצליח לגייס עשרות ויותר מאמנים חדשים.

כולנו בני אדם בעלי חלומות להצליח ולכל אחד מאיתנו יש רעיונות ויוזמות שעולים לו בראש, כבר הוכחתי בעבר כי תירוצים על חוסר בזמן או סקפטיות לגבי סיכויי ההצלחה הם קירות נמוכים שניתן לטפס מעליהם בעזרת הדרכה נכונה, הדרייב ואמונה שקיימים בקרב הציבור החרדי יעזרו לי ולמי שיצטרף אלי להגיע למטרה בצורה מהירה ביותר".

לאורך כל תהליך ההכשרה מטעם חברת תות תקשורת ותוצאות, המאמנים העתידיים מקבלים מעטפת רחבה הכוללת תמיכה מקצועית וגישה לכמות אדירה של תכנים ומתודות שנבנו על ידי אלון גל לאורך השנים.

בוגרי הקורס מקבלים תעודה מטעם לשכת המאמנים, כאשר הליווי והתמיכה של גל ואנשי צוותו נמשכים כל הדרך אל ההצלחה של מי שמשלבים ידיים ויוצאים עימם למערכה.

רוצים לדעת פרטים נוספים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם >>

קאוצ'ינג כלכלה אלון גל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד