י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אותה מכונית, פחות כסף: המהפכה ששינתה את שוק הרכבים בישראל

לקחנו את שי זכריה, מנהל המכירות של איילון מוטורס- יבואנית הרכבים המקבילה הראשונה בישראל לשיחה על שוק הרכב המשתנה • "הייבוא המקביל שמאושר על יד משרד התחבורה, נותן לצרכנים יותר כח קניה בתנאים הרבה יותר טובים". אם אתם מחפשים רכב חדש- זאת הכתבה שאתם מוכרחים לקרוא

אותה מכונית, פחות כסף: המהפכה ששינתה את שוק הרכבים בישראל
טויוטה קורולה צילום: איילון מוטורס

המהפכה שהוציא לפועל משרד התחבורה לפני מספר שנים, מגיעה לשיאה. אלפי ישראלים נהנים ממחירים בלעדיים על רכבים שבעבר היו פרי דמיונם הרחוק וסוכנויות הרכבים מעידות: "הציבור התחיל להתפכח".

מהפכות אמנם לא מתרחשות ביום אחד, אבל בסוף הן קורות.

ענף הרכבים הישראלי חווה טלטלה של ממש, שמגיעה בימים אלו לשיא מאז נפתח השוק לחברות ויבואנים מורשים מקבילים. כיום יש חברות המשווקות רכבי יוקרה בהוזלה של עשרות עד מאות אלפים, המחירונים בצניחה והציבור נהנה מהיצע רחב של מכוניות שתמיד חלמו עליהן, רק שכעת הן בהישג יד.

חברת הדגל המייצגת את המהפכה הצרכנית, היא היבואן המקביל הראשון שקיבל את אישורו המיוחד של משרד התחבורה - "איילון מוטורס". החברה מייבאת לארץ שלל מותגי רכבים, ביניהם טויוטה, במוו, מרצדס, פורד, הונדה, ריינג' רובר ועוד. "הפלוס שיש אצלנו כיבואן מקביל, הוא לא רק במתן מחירים אטרקטיביים, אלא גם באספקת הרכב באופן מיידי, בפריסה מעולה של מסלולי המימון ותנאי טרייד אין משודרגים", מספר לנו שי, מנהל המכירות של החברה.

"לקוח שמתלבט בין מספר דגמי רכבים, יכול להתרשם במקום ממגוון ענק של רכבים. אם הוא מתעניין ברכבי יוקרה הוא יכול להנות ממבחר דגמי מרצדס ו-במוו ואם הוא רוצה לרכוש רכב משפחתי אנו מציעים לו את דגמי הטיוטה סיינה וההליינדר המבוקשים ועוד סוגי משפחתיות רבים. הכל במחירים מעולים ובאספקה מיידית".

בנושא האחריות ישנו הבדל בין היבואן המקביל לזה הרשמי?

"האחריות על הרכב היא של היצרן ולכן האחריות היא מלאה לכל דבר ועניין אצלנו בדיוק כמו אצל היבואן הרשמי".

ישנם הבדלים בין החברות השונות לייבוא מקביל?

" לכל אחת יש את הבידול והיתרונות שלה. אנחנו ספציפית מתמקדים במתן הרכב כולל רישיון על המקום. לעומת זאת במקומות אחרים אתה צריך להמתין לפחות ארבעה עשר ימי עסקים. בנוסף, אנחנו מעניקים יתרון של אבזור מתקדם ומלא לרכבים".

התהליך שעובר הציבור, דומה למהפכת השמים הפתוחים שהפכה את הטיסות לחו"ל למטרה אפשרית עבור כל משפחה. בתחילה הציבור מביט בחשדנות טבעית על הצטרפותן של חברות חדשות לשוק, אך עם הזמן החשדנות מתפוגגת ומפנה מקום להבנה כי כניסת מתחרות חדשות מטיבה אך ורק עם הלקוח ומעניקה לו מספר הטבות משמעותיות.

מעבר למחירים מצוינים.

אתה גם מתרשם כי חלה מגמת שינוי בתרבות צריכת הרכבים?

"חד משמעית. התנועה של הלקוחות זורמת ומתגברת. קהל הרוכשים באופן כללי ובפרט זה הישראלי מבין שאין  עניין סתם לשלם יותר ולקבל פחות". עונה שי בהחלטיות ומוסיף "החברות החדשות הן גם לרוב צעירות יותר מאלו הרשמיות והישנות והן מכניסות אנרגיה חדשה לכל שוק הרכבים. אצלנו יש גם דגש על מתן שירות אדיב לכל לקוח והתאמת המכונית על פי הצרכים המדויקים שלו, כך שבדומה לשאר המהפכות, המרוויח המרכזי מכל הסיפור, הוא הלקוח".

רוצים לקבל פרטים נוספים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם >>
או חייגו למספר 072-3943-883

מכוניות חדשות יבואני רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד