י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חודשיים לפני ההכרזה הרשמית

שלושה גדלים ועיצוב מלוטש: הצצה לאייפון 12

חודשיים לפני ההכרזה הרשמית של אפל פורסמו תמונות של מכשירי דמה של האייפונים החדשים • בתפריט: שלושה גדלים, עיצוב מלוטש ודמיון לאייפון 4

שלושה גדלים ועיצוב מלוטש: הצצה לאייפון 12
דגמי האייפונים המסתמנים צילום: ינון בן שושן, ישראל היום

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון בשל התפרצות הקורונה, כבכל שנה, אפל צפויה להכריז על סדרת ה-iPhone 12 החדשה שלה במהלך חודש ספטמבר. רגע לפני שזה קורה, קיבלנו הצצה ראשונה ובלעדית למה שעשויים להיות המכשירים החדשים.

מכשירי הדמה (מוקאפים) שהגיעו לידי משי מזרחי, מומחה טכנולוגיה ומנהל קהילת "האפליסיטים" בפייסבוק, מחזקים את ההדלפות, השמועות והדיווחים מהחודשים האחרונים כי המכשירים החדשים של אפל צפויים לקבל את השפה העיצובית של האייפד פרו, ויש גם שיגידו של האייפון 4 , עם קצוות מעוגלים, קווים ישרים וחיתוך חד. כך מפרסם הבוקר (ב') כתב הטכנולוגיה של "ישראל היום", ינון בן שושן.

קרדיט: ינון בן שושן, ישראל היום

שי מזרחי אומר: "המוקאפים הללו מכוונים לתעשייה של כיסויי האייפון. ולכן, יש לקחת בחשבון כי הם מציגים בדיוק רב רק את גודל המכשיר ומסגרתו העגולה החדשה (העיצוב) בלבד. בקרוב, כחודש לפני ההשקה אנחנו צפויים להתחיל לראות עמודים פרסומיים ייעודיים לאייפון 12, של מותגי כיסויים בינלאומיים כמו - tech21, speck ,skech שיציגו את עיצוב וגדלי המכשירים".

מזרחי מציין כי בקהילת "האפליסטים" בפייסבוק, אותה הוא מנהל יחד עם רון גילה, מומחה לשיווק דיגיטלי וקהילות רשת, הם חשפו בעבר לא מעט פרטים מוצרים חדשים לפני שיצאו.

קרדיט: ינון בן שושן, ישראל היום

מזרחי מוסיף: "לאחרונה אנחנו עדים לדיונים בקהילה המעידים על העניין הרב סביב המכשירים החדשים".
שניים מהדגמים שהגיעו אלינו עשויים להיות דגמי הפרימיום של אפל, ה-iPhone 12 Pro ו-iPhone 12 Pro Max, אלו יגיעו בגדלים של 6.1 ו-6.7 אינץ' בהתאמה, עם גוף עשוי מתכת.

אפל אייפון 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד