ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
החלטה קשה ומכאיבה

דרעי: "אם נמשיך בקצב ההדבקה - נגיע לסגר"

במהלך ישיבת סיעת ש"ס שהתקיימה היום (ב') התייחס השר דרעי למצב התחלואה הקשה ואמר כי "הנתונים מלמדים שהגל הנוכחי קשה הרבה יותר" לדבריו, "אנו עלולים להגיע לסגר מלא בשבועות הקרובים" • על הפרסום ב'בחדרי' לסגור את הישיבות אמר: "הישיבות ששמרו על מתווה הקפסולות מנעו את התחלואה" 

דרעי: "אם נמשיך בקצב ההדבקה - נגיע לסגר"
דרעי בישיבת הסיעה צילום: באדיבות המצלם

יושב ראש תנועת ש״ס השר אריה דרעי התייחס היום (שני) במהלך ישיבת הסיעה למצב התחלואה בקורונה, והדגיש כי המצב קשה יותר מהגל הראשון הוא בנוסף סיפר על מאחורי הקלעים מה נעשה בהחלטה לגבי הישיבות ובתי הכנסת.

"לצערי", אמר דרעי, "אנחנו נמצאים במצב יותר קשה מתקופת השיא בגל הראשון. האחוזים הגבוהים של הנדבקים בגל הנוכחי מדגישים את המצב הקשה. גם מספר החולים הקשים עולה וזה מדאיג מאד".

לדברי יו"ר סיעת ש"ס, "אם נמשיך בקצב ההדבקה הנוכחי אנו עלולים להגיע לסגר מלא בשבוע, שבועיים הקרובים. זו החלטה קשה מאד ומכאיבה מאד עם משמעויות קשות ביותר, מכיוון שהמשק בחודש מאי חזר כמעט לפעילות מלאה".

"לצערי", הדגיש - "בעלי האולמות ובעלי העסקים הקטנים משלמים היום ביוקר על ההגבלות החדשות אולם לצערנו אין ברירה. הפתרון היחיד למנוע את התפשטות הנגיף הוא להגביל ולצמצם כמה שאפשר ולהקפיד על ריחוק חברתי".

בנוסף התייחס לפרסום ב'בחדרי חרדים' על הדרישה לסגור את כל הישיבות ואמר: "הישיבות ששמרו על מתווה הקפסולות הצליחו למנוע את התחלואה".

דרעי סיפר גם על המאבק שהוביל להשאיר את בתי הכנסת פתוחים: "ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ, שר הבריאות וראש המל"ל נעתרו לבקשתי להשאיר את בתי הכנסת פתוחים".

לדבריו, "לא ייתכן שמסעדות ישארו פתוחות ובתי כנסת שבהם לא אוכלים ושומרים על ההנחיות, יסגרו שוב. בקשתי התקבלה ובתי הכנסת ישארו פתוחים ויוכלו להכיל עד 19 מתפללים".

סיעת שס קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד