ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

חדש מד"ר פישר: סטיק הגנה מהשמש

חדש מד"ר פישר אולטרסול: סטיק הגנה לפנים למבוגרים ולילדים בעל הגנה גבוהה במיוחד +SPF50

חדש מד"ר פישר: סטיק הגנה מהשמש
סטיק לפנים צילום: יח"צ

עם השנים הולכת וגוברת המודעות בקרב הציבור לחשיבות ההגנה מפני השמש. חשיבות זו מקבלת משנה תוקף כאשר מדובר באזורים הנחשפים לשמש לאורך כל ימות השנה, למשל עור הפנים. כ-70% מנזקי השמש נגרמים כתוצאה מחשיפה יומיומית לשמש, המעודדת את הזדקנות העור, ויוצרת קמטים וכתמים. הנזקים המצטברים הללו מצטרפים גם לנזקים המיידיים שחשיפה מוגברת לשמש גורמת, כמו אדמומיות ואף כוויות ושלפוחיות. בנוסף לכל אלה, קרינת UVB גורמת נזקים ל-DNA בשכבות העור העליונות, מעלה את הסיכון להתפתחות מחלות עור קשות ונזקים נוספים בעתיד.

לקראת הקיץ, מרחיבה ד"ר פישר את סדרת אולטרסול ומשיקה סטיק הגנה לפנים בעל הגנה גבוהה במיוחד של SPF50+. הסטיק החדש מיועד לשימוש על עור הפנים והצוואר. התכשיר בעל הגנה גבוהה מאד, נוח לשימוש וקל לנשיאה בתיקים קטנים ואפילו בכיס – כך שניתן לעשות בו שימוש לעיתים תכופות ולאורך כל שעות היום. זאת בהתאם להמלצת משרד הבריאות לחדש מריחה בכל שעתיים. בנוסף, מעוצב התכשיר כך שניתן יהיה לשימוש בכל אזורי הפנים, האף, מאחורי האוזניים והצוואר.

אולטרסול סטיק הגנה לפנים מושק בשתי גרסאות: סטיק שקוף למבוגרים וסטיק שקוף בגרסה מיוחדת לילדים בניחוח מלון. שני המוצרים ללא פראבנים, עמידים מאוד במים, שקופים ואינם משאירים סימנים. הסטיק מעניק לעור לחות ל-24 שעות למראה בריא וחיוני. הסטיק עבר את מבדק סנסטיב המעיד על התאמה לבעלי עור רגיש, היפואלרגני, ונבדק דרמטולוגית.

חשוב לציין, כי ילדים רגישים לקרינת השמש פי כמה מאדם מבוגר. חלק ניכר מהנזקים לעור נגרמים לפני גיל 18 ואלה ילוו אותם לאורך כל חייהם. על כן, חשוב להגן על עור הילדים  עוד בתקופת הילדות.

אולטרסול קידס, סטיק הגנה לפנים לילדים- מחיר: 49.9 ₪

אולטרסול סטיק הגנה לפנים למבוגרים- מחיר: 49.9 ₪

ד"ר פישר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד