ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

מכבי פתחה את המרכז הרפואי המחודש בקרית הרצוג

ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, כובד בקביעת המזוזה • מנכ"ל מכבי, מר רן סער: "היד על הדופק, גם בתקופה זו אנחנו ממשיכים בפיתוח שירותי הבריאות השגרתיים" • ראש עיריית בני ברק: "הממשק עם מכבי מצוין, התושבים יודעים במה לבחור"

מכבי פתחה את המרכז הרפואי המחודש בקרית הרצוג
ראש העיר, הרב אברהם רובינשטיין בקביעת המזוזה צילום: פאביאן קולדורף

מכבי שירותי בריאות קיימה טקס פתיחה מחדש וקביעת מזוזות למרכז הרפואי המחודש בקרית הרצוג, השוכן ברחוב צבי הרלינג 5. המרכז מציע מגוון רב של שירותים, ביניהם: רפואת משפחה וילדים, רפואת עיניים, אורתופדיה, אא"ג, שירותים פרא-רפואיים, מעבדה ומרפאת אחיות.

טקס הפתיחה התקיים בהשתתפות ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין; מנכ"ל מכבי, מר רן סער; חבר הנהלת מכבי ודירקטוריון אסותא, הרב שמחה שטיצברג; חבר הנהלת מכבי ומנכ"ל עזר מציון, הרב חיים פרוינד; ראש מחוז המרכז, הגב' דבורה חסיד; מנהלת אגף שירות ושיווק , הגב' טוני כהן , מנהל השיווק למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר; מנהל מרחב בני ברק, ר' ברוך שטרן; המנהל הרפואי , ד"ר ערן שנקר וסגני מנהל המרחב, ר' יוסף ליפשיץ ור' יוסף בינדר.

מנהל מרחב בני ברק, ר' ברוך שטרן: "פתיחתו המחודשת של המרכז מהווה הגשמת חלום של ממש, עבורי ועבור קודמיי בתפקיד. המרכז נותן מענה איכותי רחב, ההולם את צרכי תושביה הרבים של השכונה. מרכז רפואי זה זה מצטרף אל מרכזי הרפואה הנוספים של מכבי בעיר, המעניקים ביחד מעטפת שירותי בריאות מלאה ומותאמת לתושבים. בהזדמנות זו, אבקש להודות לראש העיר ולצוות החמ"ל, על שיתוף הפעולה שאיפשר לנו לסייע ולהקל על רבים מתושבי העיר".

המנהל הרפואי במרחב, ד"ר ערן שנקר: "המרכז המחודש מהווה דוגמה לשירותיה הטובים של מכבי, שהתגלו במלוא תפארתם בחודשים האחרונים, בהם הפעילה מכבי את בית החולים הקהילתי הגדול בארץ. כ-1,000 חברים חולי קורונה שהו באשפוז ביתי, וקיבלו טיפול רפואי מקצועי  ע"י רופאים, אחיות ודוגמים. האשפוז הביתי הקל באופן ניכר על החולים ומשפחותיהם, וממחיש את ראשוניותה של מכבי, הבאה לידי ביטוי גם בפתיחת מרפאת המחלימים הקהילתית הראשונה בישראל".

פתיחת המרכז הרפואי • קרדיט: פאביאן קולדורף

"מכבי הזניקה את רמת שירותי הבריאות בבני ברק"

מנכ"ל מכבי, מר רן סער: "התקופה האחרונה לימדה אותנו שאסור להזניח את שירותי הבריאות השגרתיים, ואדרבה - להמשיך ולחזק אותם ללא הרף. על אף אתגרי התקופה, אנחנו עם יד על הדופק כל הזמן, דואגים לפתח את השירותים הקיימים, לפתוח שירותים נוספים, לגייס רופאים ומטפלים חדשים ולהרחיב את שעות הפעילות. קבוצת מכבי תמשיך בתנופת הפיתוח, שהזניקה את רמת שירותי הבריאות בבני ברק גם בקרב הקופות האחרות, כך שכל התושבים נהנים. אני מודה לראש העיר, הרב אברהם רובינשטיין, ולראש מחוז המרכז, הגב' דבורה חסיד שפעלו בשיתוף פעולה הדוק גם לטובת פתיחתו המחודשת של המרכז הרפואי. שהחיינו וקיימנו לזמן הזה!"

ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין: "הממשק עם מכבי הוא מצוין, ומהווה סמל ודוגמה לשיתוף פעולה פורה למען בריאות התושבים. לא בכדי נמנים כ-50% מתושבי העיר על חבריה של מכבי, הם יודעים במה לבחור ורואים את ההשקעה הרבה, המומחיות והחדשנות שרותמת כלל קבוצת מכבי לטובת בריאותם השלמה. אני מאחל הצלחה רבה לשליחי הבריאות, ובראשם לידידי מר רן סער, צוותי ההנהלה והרפואה, שנזכה לטפל רק בבשורות טובות".

"פנינת חמד של ממש"

חבר הנהלת מכבי ודירקטוריון אסותא, הרב שמחה שטיצברג, נשא דברי תורה. לאחר מכן הוסיף ואמר: "המקום הזה הפך לפנינת חמד של ממש. רואים את המחשבה על כל פרט, ואת הרצון האמיתי לסייע לכל חבר ולהעניק לו את הטוב ביותר. כשטובת החברים לנגד העיניים – זוכים להתפתח, להתרחב ולקדם את הבריאות בעיר. ברכה והצלחה!".

ראש מחוז המרכז, הגב' דבורה חסיד: "המרכז המחודש הוא חלק מתפיסת עולם שלמה של מכבי, שחרטה על דגלה את ערכי השירות והמומחיות. גם במקום זה יוענקו ברגישות שירותי בריאות קרובים לבית, מותאמים לצרכי החברים בחמלה, דאגה ותשומת לב כנה. בחודשים האחרונים ליוונו מקרוב את החברים החולים, שהפכו לבני משפחה של ממש, וזיכו אותנו לסייע להם ולמשפחותיהם בדרך אל ההחלמה. דאגנו לספק להם את השירותים הטובים והמתקדמים ביותר :  היינו הראשונים לפתוח מרפאה ייעודית לבדיקות קורונה, ובהמשך פיתחנו את עמדת הבדיקות הסטרילית, שזכתה לסיקור עולמי. באחרונה, פתחתנו מרפאת מחלימים  - היחידה מסוגה בארץ, המופעלת בתוך הקהילה. בעזרת המרפאה, אנו ממשיכים ומלווים את חברינו, ומעניקים להם כתובת ברורה לכל צורך ועניין. נמשיך ללכת יד ביד למען בריאות התושבים"

במרכז ניתנים שירותי רפואה ראשונית ושניונית – רפואת משפחה, נשים וילדים, עיניים, אא"ג, אורתופדיה, קרדיולוגיה, אורולוגיה, שירותי תזונה ודיאטה, אחיות, שירותי משרד ומעבדה. המרכז הרפואי פתוח בימים א'-ה' בין השעות 8:00-19:00, וביום שישי בין השעות 8:00-11:00.

המרכז הרפואי המחודש בקרית הרצוג , הצמוד לבית מרקחת מכביפארם, חובר אל 10 מרכזים רפואיים נוספים של מכבי בבני ברק.

מכבי שירותי בריאות קרית הרצוג אברהם רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד