ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
ימנה פרויקטור מיוחד

השר אדלשטיין: "הצעדים נעשו כדי למנוע סגר בעוד שבוע" • צפו

בעקבות החלטות הממשלה מוקדם יותר היום, התייצב שר הבריאות אדלשטיין בפני העיתונאים ומסר הצהרה. הוא בישר כי בימים הקרובים ימונה פרויקטור שירכז את כל הטיפול בנושא הקורונה וגם התנצל בפני האזרחים • צפו בדבריו המלאים

השר אדלשטיין: "הצעדים נעשו כדי למנוע סגר בעוד שבוע" • צפו
השר יולי אדלשטיין בהצהרה לתקשורת צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

שר הבריאות יולי אדלשטיין קיים הערב (שני) תדרוך לעיתונאים, נוכח החלטות הממשלה היום, במהלכה הודיע כי בכוונתו למנות פרויקטור מיוחד שירכז את הטיפול בנגיף הקורונה.

השר אדלשטיין אמר בהצהרה: "אנחנו חייבים לשטח את העקומה". לטענתו, "מצב המשק והמצב הבריאותי תלויים זה בזה. ואנחנו חיים באיזון בין שניהם". הוא הסביר כי "הצעדים הלא פשוטים שהממשלה עשתה היום נותנים תקווה. ומציין – רק תקווה, שבעוד שבוע או שבועיים לא נצטרך להכריז על סגר למשך תקופה ארוכה. אין איש שרוצה בכך".

עוד אמר שר הבריאות כי "המאבק בנגיף הקורונה הוא מאבק סבוך, קשה ומורכב – מול מגיפה שלא תמיד יודעים לצפות את התנהגותה. אויב חמקמק שיודע להסתתר היטב. התחושה שמלווה את העולם כולו היא תחושת אי הוודאות שיוצרת תסכול רב".

"החלטתי למנות מנהל מיוחד למערכה נגד מגפת הקורונה", בישר שר הבריאות, "בזמן הקרוב ביותר אודיע על בחירתי". תפקידו של הפרויקטור יהיה "לתכלל את הנושא, החל ממערך הבדיקות, דרך קטיעת שרשרת ההדבקה ויתר הפעולות הקשורות לנגיף".

"בנוסף לכך", התייחס השר למאבק כנגד משרד הבריאות בימים האחרונות, "אני מבקש להתנצל בפני אזרחים רבים שלא קיבלו מענה בימים האחרונים. אני רוצה להודיע על תגבור משמעותי של כוח אדם במוקדים הטלפונים של משרד הבריאות. זאת, על מנת לתת מענה לאלפי אלו שנמצאים בבידוד בשל האיכון הטלפוני".

עוד עדכן השר בתדרוך כי "בהמשך השבוע פיקוד העורף יתגבר במאות חיילים נוספים את המוקד ומשך ההמתנה יתקצר בצורה משמעותית מאוד. אנחנו מתגברים כל הזמן גם את מערך החקירות האפדמיולוגיות כדי לקצר את שרשראות ההדבקה".

יולי אדלשטיין קורונה מסיבת עיתונאים הצהרה לתקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד