ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בליכוד לא נשארו חייבים

רעייתו של בנט נגד ביבי: "המדינה לא מעניינת אותו"

המתח התמידי השורר בין משפחות נתניהו ובנט עולה הערב למתקפה מצידה של הרעייה גילת בנט נגד ראש הממשלה נתניהו בשל תפקודו במשבר הקורונה | בליכוד לא נשארו חייבים: "לא נקבל הטפות מוסר ממי שהעדיפו להישאר באופוזיציה" כמו כן בנט מואשם כשר שהדליף מדיוני הקבינט

רעייתו של בנט נגד ביבי: "המדינה לא מעניינת אותו"
בנימין נתניהו/נפתלי בנט צילום: אוליבר פיטוסי/יונתן זינדל, פלאש 90

גילת בנט, רעייתו של יו"ר מפלגת 'ימינה' נפתלי בנט, תוקפת הערב (שני) את ראש הממשלה בנימין נתניהו סביב התנהלותו בנגיף הקורונה ומאשימה כי הוא לא פועל נכון בנושא הכלכלי וכי המדינה לא מעניינת אותו.

בנט כתבה הערב בדף הפייסבוק שלה: "מדהים שהעובדה שביבי למרות כשלונו המהדהד לא מעלה זאת בדעתו מוכיחה כמה המדינה הזאת לא מעניינת אותו. מצידו שנעבור שואה כלכלית רק שלא יאהבו מישהו יותר מאותו".

דבריה של בנט הגיעו בתגובה לפוסט של פעיל פוליטי שכתב: "שימו בצד ימין ושמאל. מי שצריך לנהל כעת זה נפתלי בנט. בתיאום עם הגורמים השונים הוא זה שצריך לנהל את האירוע. הוא חרוץ, מדויק וער למה שקורה בשטח".

לדבריו, "זה הדבר היחיד בו הוא יכול להתמקד בחודשים הקרובים. אין לו משרד או תיק. רק לשמור עלינו מהקורונה".

מ'הליכוד' נמסר בתגובה כי "בזמן שראש הממשלה נתניהו עובד מסביב לשעון כדי להציל את חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל, לא נקבל הטפות מוסר ממי שהעדיפו להישאר באופוזיציה במקום לשאת באחריות ולעבוד למען אזרחי ישראל, וכשהיו בקואליציה היו עסוקים בלהדליף בלי הפסקה מתוך הקבינט".

נפתלי בנט גילת בנט בנימין נתניהו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד