כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

ראש העיר ניו יורק מאשים את הקורונה: "גרמה לעליית האלימות"

בעקבות שורת מקרי אלימות שהביאו להרוגים ופצועים בעירו, ראש העיר ניו יורק ביל דה בלאזיו טוען כי זה תוצר של נגיף הקורונה, שהשפיע על האזרחים שהיו בסגר זמן ממושך. הוא הבטיח להילחם ולמגר את האלימות בעירו

ראש העיר ניו יורק מאשים את הקורונה: "גרמה לעליית האלימות"
אילוסטרציה צילום: unsplash

ראש העיר ניו יורק ביל דה בלאזיו מאשים את נגיף הקורונה באלימות בסוף השבוע, תוך שהוא מגן על רפורמות השיטור האחרונות בעיר והבטיח לשמור על העיר ניו יורק, אותה הוא מגדיר "העיר הגדולה הבטוחה באמריקה".

דה בלאזיו קיים מסיבת עיתונאים אתמול (שני) לאחר סוף שבוע של אלימות ברחבי העיר ניו יורק, עם לפחות שמונה הרוגים ויותר מ-44 אנשים שנורו ונפצעו, חלקם באורח קשה מאד.

"אני רוצה לדבר על מה שקרה בסוף השבוע. רבים חגגו ברחובות, אבל ראינו יותר מדי אלימות, ויש לנו עוד הרבה עבודה כדי להתמודד עם זה", אמר דה בלאזיו והוסיף כי "אין יותר מסיבה אחת למשהו כזה".

"זה קשור ישירות לוירוס הקורונה", אמר דה בלאזיו. "זה מצב חמור מאוד, כשאנחנו נכנסים למזג אוויר חם, וחם עוד יותר, אנחנו מרגישים את ההשפעות של אנשים שהיו בהסגר במשך חודשים, הכלכלה לא עלתה מחדש - יש לנו כאן בעיה אמיתית".

דה בלאזיו נשבע להתמודד עם האלימות, שכללה ירי בברוקלין, בברונקס ובמנהטן העליונה, וציין כי הוא מתכוון לכונן "שיטור שכונתי" ושיתוף פעולה מצד אנשי דת עם השפעה וכן נבחרי ציבור. "העיר קיבלה מכה ממש קשה". סיכם ראש העיר.

ביל דה בלאזיו ראש עיריית ניו יורק קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד