י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הבחירות לנשיאות

על רקע הסקרים: טראמפ תוקף את הרשת

על רקע הסקרים הלא מחמיאים שמפרסם ערוץ החדשות הפופולרי פוקס ניוז, הנשיא טראמפ תוקף ואומר כי "פוקס מפרסמת בשמחה את סקרי הדיכוי המזויפים ברגע שהם מתפרסמים"

על רקע הסקרים: טראמפ תוקף את הרשת
הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ חידש את התקפותיו על רשת 'פוקס ניוז', לאחר שזו דיווחה על ירידה בסקרים, וכי הוא נגרר אחרי יריבו ג'ו ביידן ומתמודד עם אתגרים קשים במדינות מתנודדות.

הנשיא האשים שוב את הרשת בניהול 'סקרי דיכוי'. הרשת דיווחה על סקרים שהראו כי טראמפ נגרר אחרי המועמד הדמוקרטידמוקרט ג'ו ביידן ב-9 אחוז בממוצע.

פוקס פירסמה שורה של סקרים המקנים לביידן את היתרון במדינות בהן טראמפ ניצח בשנת 2016. בסקרים הוביל ביידן מול טראמפ, לדוגמא בטקסס, ג'ורג'יה ופלורידה - כאשר ביידן מחזיק ביתרון של 9 נקודות עם 49-40.

טראמפ העביר את מגוריו הרשמיים מניו יורק לפלורידה, ומבקר בקביעות במועדון מר-א-לאגו שנמצא בפלורידה.

"פוקס מפרסמת בשמחה את סקרי הדיכוי המזויפים ברגע שהם מתפרסמים" צייץ טראמפ. "אנו מובילים בסקרים האמיתיים מכיוון שאנשים חולים ועייפים לראות את הדמוקרטים מנהלים ערים, בכל המקרים, הם מתפרקים, כמו כן, יש לי 96% תמיכה במפלגה הרפובליקנית", הוסיף טראמפ.

טראמפ השווה את רשת פוקס, שתומכות בדמוקרטים, כמו CNN ו-MSNBC. וביקש מתומכיו לצפות ברשת One America News או ברשת Newsmax השמרנית.

דונלד טראמפ פוקס ניוז ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד