י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פענוח גרפולוגי

כך תדעו: האם קיים אצלכם יחס חם לזולת?

הדבר המעניין ביותר בגרפוליוגיה: מה אומרת עליכם כל אות בצורת הכתיבה שלה? האם אתם מקוריים? או האם יש לכם משמעת עצמית?

כך תדעו: האם קיים אצלכם יחס חם לזולת?
כותב על דף צילום: pixabay

תמיד רציתם לדעת מה כל אות אומרת עליכם? אם הא' שלי היא כמו K ? מה זה אומר? אם הע' שאני כותבת היא בדפוס? מה זה אומר? אם הש' שלי היא גדולה ונפוחה ממש בלון, מה זה אומר? אז החלטתי לכתוב לכם קצת על כל אות, שתוכלו ללמוד קצת על עצמכם או על כל אדם חשוב שתפגשו. חשוב לציין, פרושי האותיות שאביא, הם כלליים בלבד ואין אפשרות להגיע למסקנה נחרצת רק על פי אות בודדת אלא רק נראה כיוון. ובשביל ניתוח מלא ומדויק נצטרך לרוב לנתח עם הרבה סימנים נוספים ובשילוב של האות עם שאר סימני הכתב.

נתחיל באות א':
1 - א' זוויתית בצורת K:
- פענוח חיובי: מנהיגות, רצינות, כוח רצון, מעשיות, אחריות, ישירות, כשרון הנדסי, טכני, עקרונות, עמידה בלחצים. פענוח שלילי: עקשנות, חוסר גמישות, חוסר סבלנות, תוקפנות, יהירות.

2 - א' תקינה (כמו בתקן): פענוח חיובי: איזון בין החשיבה לרגש, משמעת עצמית, הערכה עצמית מציאותית, יחס טוב לזולת ולמשפחה. נימוס, טקט, איפוק וריסון. פענוח שלילי: חוסר מקוריות, שגרתיות, קושי להעיז, חוסר יוזמה, תמימות, חוסר עצמאות מחשבתית.

3 - א' בדפוס: פענוח חיובי:  מקוריות, ייחודיות, חשיבה ספרותית, פרפקציוניזם, דייקנות, ביקורת עצמית, התחשבות בזולת. פענוח שלילי:  צורך חזק בתשומת לב, צורך חזק להיות יוצא דופן, משיכת תשומת לב ייתר על המידה, קרירות, מרד במוסכמות, צורך ביוקרה, יהירות, ולעיתים חוסר כנות.

4 - אות א' קטנה מאוד: פענוח שלילי: ביישנות, חוסר ביטחון, מופנמות, חרדה, קושי להביע רגשות, תחושת כשלון והסתרה.

5 - קו הישר חוצה את חצי העיגול: פענוח חיובי: יחס חם לזולת, נאמנות ומשפחתיות. פענוח שלילי: חוסר עצמאות, ביישנות, רגשות אשם, תלותיות, דאגנות ייתר, תלות במשפחה, מופנמות, נודניקיות עד חטטנות.

6 - א' עם ענבל וקו שמאלי חוצה: פענוח חיובי: צורך בשמירה על הקרובים אליו, חמימות, רחמים לחולשות של אחרים. פענוח שלילי: תלותיות, צורך במשענת, פטפטנות, רכלנות, עיסוק בטפל, מדבר הרבה עושה מעט.

פענוח מהנה.
בהצלחה רבה, מאיה הראל, גרפולוגית מוסמכת

גרפולוגיה פיענוח כתב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד