י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא נפרסם יותר

מאסנו מתגובות - תמנעו עכשיו את המקרה הבא // ארי קלמן

התיעוד המשפיל מאמש זעזע את כולם, התעללות המשטרה באזרחים בעלי חזות חרדית כבר הפכה לדבר שבשגרה. והאמת? נמאסה על כולנו. בדיוק כמו אותם הודעות היח"צ שנשלחות בזה אחר זה מיד לאחר כל סערה שכזאת • ארי קלמן בטור מיוחד קורא לנציגים לקיים את מה שהבטיחו

מאסנו מתגובות - תמנעו עכשיו את המקרה הבא // ארי קלמן
שוטרים בתל אביב. אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לשכות חברי הכנסת נאלצו שוב לשגר אמש (שני) את שרשרת התגובות הקבועה לצערנו - לתקשורת, בעקבות הסרטון המשפיל מאמש מצד משטרת ישראל עם תיעוד נוסף של היטפלות לציבור החרדי ללא כל סיבה מוצדקת ונראית לעין.

מניסיון העבר, ומבלי להיות נוכח שם אפשר לדמיין, איך בראשם של ה"חכים חולפת המחשבה הבאה "אוח שוב התקשורת זועקת, אוקיי, נוציא תגובה ונמשיך בשגרת מריבות האגו הקבועה שלנו".

אבל, המחויבות שלנו כמייצגי הציבור בזירת עולם התקשורת והחדשות, לומר לכם עד כאן, שבענו מתגובות. צר לנו לבשר לכם מכובדנו אבל הודעות לתקשורת כבר לא מספקות לא אותנו ולא את הציבור, פשוט די.

לא בחרנו בכם שוב ושוב בכדי שתשגרו הודעה ותפתחו במקביל בתחרות סמויה ביניכם מי יותר תקיף, ומי שלח את ההודעה הכי אמוציונלית וחדה. לא בחרנו בכם כדי לקבל כותרות יח"ץ של פגישות פיוס מעושות בין שוטרים לחרדים. יצאנו לקלפי פעם אחר פעם בשביל תפקיד אחד ויחיד, מה שהבטחתם לאורך כל מערכת הבחירות, פשוט - לפעול.

אנו קוראים לכם מכאן, בשם כל הציבור הקדוש שנושא אליכם עיניים, הגיע הזמן, שאתם, נבחרי הציבור, לא תעברו לסדר היום עד שהאפליה של משטרת ישראל והאכיפה הסלקטיבית תופסק, מי כמוכם יודע שיש מספיק דרכים לפעול בנושא, החל בעצירת התקציבים וכלה בכינוסים ודיונים עם צמרת המשטרה והשר הממונה עד שייצא מהחדר עשן לבן, ואיתו יחד גם הפתרון והוראות ברורות לאגף המבצע בשטח.

צילום: מוישי ליפשיץ.

כשאתמול שיגרתם את שרשרת הודעות היח"צ בחרתי להיזכר במקרה כואב יותר, שהסעיר בזמנו את כולנו, המקרה של הנער המיוחד יענקי רוזנברג, התגובות אז היו נזעמות ולוחמניות ובצדק, אבל שווה לבדוק מה בעצם הצהרתם שתעשו ומה קרה באמת בפועל.

מה הם לא הצהירו וזעקו, "לא נעבור על זה לסדר היום" ו"דרישות לחקירות" והתחייבות לפעול ולהעמיד את השוטרים לדין וכל זה רק טיפה מן הים של ההצהרות שפרנסה כתבות צבע רבות - אבל שנה חלפה, שנתיים, עבר זמן ונאדה, אפס, כלום, גורנישט.

הציבור מאס בתגובות, הוא רוצה תוצאות, בפעם הבאה חלילה, אין עוד טעם לפרסם תגובות שלכם זועקים נגד המשטרה, במקום זה תשגרו תוכניות עבודה למנוע את המקרה הבא עוד לפני שהוא ירוץ ברשתות עם קולות הזעקה. תעשו את תפקידכם. שמרו עלינו ברגע האמת, נאמנה.

אנחנו ב'בחדרי חרדים' לא נפרסם בתקופה הבאה את התגובות שלכם, לא ניתן את הבמה לתגובות שנועדו לפזר מסך עשן ולזרות חול בעינינו, עד שהנושא ירד מסדר היום, אנחנו מזמינים אתכם לפרט לנו כיצד אתם מתכוונים לפעול ואז, נשמח לגבות אתכם ולעקוב אחרי הביצוע.

אכיפה סלקטיבית ארי קלמן חברי הכנסת החרדים שנאת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד