י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בברכת האדמו"ר

9 מיליון דולר: המבצר החדש שגור רכשו בברוקלין

בתלמוד תורה 'אמרי אמת' של חסידות גור בבורו פארק רכשו מבנה ענקי שישמש את התלמידים ופעולות החסד של קהילת גור בניו יורק. העלות: 9 מליון דולר. השטח: 15 אלף מ"ר בנוי

9 מיליון דולר: המבצר החדש שגור רכשו בברוקלין
המבצר של חסידות גור בבורו פארק צילום: באדיבות המצלם

תלמוד תורה 'אמרי אמת' של חסידי גור בברוקלין שיגרו בשורה טובה לאנשי החסידות ובישרו כי לאחר מו"מ ארוך של יותר משישה חודשים, נחתמה עסקה גדולה בשעה טובה ומוצלחת על רכישת מגרש ענק (חצי בלוק) ועליו בניין עם 54 כיתות לימוד, אולמות, חדרי שרות, חדרי ספח, משרדים וגם חניון.

מדובר בשטח בנוי המשתרע על פני 15.000 מ"ר, עם חצרות ענק במיוחד לחודשי הקיץ, כדי שהתלמידים יוכלו להתאוורר ולשחק בחוץ בהפסקות בין הלימודים. הבניין ממוקם באיזור שקט בפאתי שכונת בורו פארק. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לפני כשנה נכנס הרב חיים פומרנץ לאדמו"ר מגור, כדי לקבל הדרכה כיצד לנהוג נוכח הצפיפות הקיימת למאות התלמידים בת"ת וקיבלו את ברכת הרבי לרכישת המבנה.

המבנה החדש ממבט מלמעלה

לאחר מו"מ ארוך והצעות שונות שעלו וירדו, הגיעו להצעה הנוכחית שהייתה היקרה ביותר אך המתאימה לצרכי הת"ת, עורכי הדין נשאו ונתנו על המחיר והתנאים עד שהגיעו לעמק השווה לחתימת החוזה.

לפני חודשיים כשהגיעו לגמר הסופי, וכמובן הזכירו שוב אצל האדמו"ר לפני החתימה, הרבי ענה שהשתנו התנאים בעולם (אחרי הקורונה) וצריך להתאים את העסקה לתנאים.

עורכי הדין פנו למוכרים, בימים הראשונים נראה היה שהעסקה נופלת לאחר חודשים של מאמץ דיונים ומו"מ. חודשיים נוספים, ומברכים על המוגמר לאחר שהמוכרים הורידו סכום עתק מהסכום הראשוני.

הבניין החדש יעבור שיפוץ מהיר והתאמה לטובת התלמידים וכן ישמש את מטרות החסד של חסידות גור.

חסידות גור בורו פארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד