י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

דודי ויסמן בדרכו לקונצנזוס • פרסום ראשון

רשת 'הריבוע הכחול' עושה צעד נוסף בדרכה לקונצנזוס החרדי: מחלקות הפירות והירקות ברשת הריבוע הכחול יהנו מההכשר של הגר"י אפרתי • 'שפע שוק' תמשיך עם ה'עדה'

יספק פירות כשרים. דודי ויסמן
יספק פירות כשרים. דודי ויסמן

רשת 'הריבוע הכחול' הפתיעה שוב, כאשר הכריזה על מהפך כשרות משמעותי ברשתות המזון שבבעלותה, לאור מהלך העברת מחלקות הפירות והירקות לכשרות מהדרין של הגר"י אפרתי.

משמעות המהלך ברורה: בימים בהם הולכת ונסדקת חומת החרם החרדי כנגד רשת שפע שוק, נותן הגר"י אפרתי 'הכשר' כפול לרשת מוכת החרם הדמיוני.

במהלך התקופה האחרונה, שמענו לא אחת על מגעים בין מנהלי הרשת לבית הגרי"ש אלישיב, על מנת להגיע להסדר מניח את הדעת בפרשייה הבלתי-נגמרת, אך דומה שהכשרות אותה יעניק הגר"י אפרתי לרשת, מהווה שלב נוסף ואולי אחרון, לקראת החזרת הרשת לחיקו החמים של הציבור החרדי.

במסגרת המהלך יעברו בקרוב מחלקות הפירות והירקות ברשתות השיווק של קבוצת הריבוע הכחול לכשרות מהדרין, בפיקוחו של הגר"י אפרתי.

תת הרשת 'שפע שוק', הנמצאת מזה שנים תחת כשרות בד"צ ה'עדה החרדית', תמשיך לקלוט את תצרוכת הפירות והירקות ממחסנים סיטונאיים העומדים תחת כשרות בד"צ העדה החרדית.

המהלך המהפכני של הריבוע הכחול התאפשר לאחר חתימת הסכם שיווק מערכתי עם מחסני 'יחדיו' בראשל"צ, שיעמדו תחת כשרות הגר"י אפרתי, ויספקו את תצרוכת הפירות והירקות לרשתות שבבעלותה, על סניפיהן ברחבי הארץ.

מנהלי הרשת יודעים לספר כי הגרי"ש אלישיב הביע את ברכתו למהלך המבורך, שיזכה את המוני בית ישראל במניעה ממכשול באיסורי ערלה ומצוות התלויות בארץ.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד