י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אפשר עדיין להתחתן באולם

משרד הבריאות מבהיר: ההגבלות נכנסו לתוקף

בהודעה שפרסם משרד הבריאות מפורטים מועדי כניסתן לתוקף של ההנחיות החדשות: האיסור על התקהלויות בתפילה – אתמול, אולמות – רק ממחר

משרד הבריאות מבהיר: ההגבלות נכנסו לתוקף
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אפשר עדיין להתחתן באולם, עד מחר בבוקר: משרד הבריאות פרסם את מועדי כניסתן לתוקף של ההנחיות החדשות, וזאת לאור הבלבול הרב שנוצר בנושא. בהבהרה המיוחדת של המשרד מפורטים מועדי כניסתן לתוקף של כל אחת מההנחיות, כאשר חלקן נכנסו לתוקף כבר אתמול, חלקן היום וישנן כאלו, כמו חתונות באולמות סגורים, שיאסרו רק החל ממחר (רביעי) בבוקר.

לפי ההודעה, חוק הקורונה שאושר אתמול בלילה בממשלה, אמנם כולל שורה של הגבלות אך מועדי הכניסה לתוקף משתנים. כך למשל המגבלה של עד 20 איש באוטובוס כבר נכנסה לתוקף אתמול, יום ב', וכך גם ההמגבלה על בתי תפילה והתקהלויות אחרות, לגביהן נקבע כי יותר רק עד 20 משתתפים, במרחק של 2 מטר אחד לשני תוך עטיית מסכות.

היום  (שלישי) נכנסו לתוקף ההגבלות שכוללות סגירת מועדונים וברים, מסעדות: הגבלה של עד 20 איש בשטח סגור ועד 30 איש בשטח פתוח בשולחנות מרווחים. חדרי הכושר נסגרים וכך גם בריכות השחיה ומופעי התרבות.  לגבי מלונות ותיירות נקבע כי  יותר להפעיל מסעדות הפועלות בבתי המלון אך גם בהן  תותר שהייתם של עד 20 איש בשטח סגור. בנוגע לחדרי האוכל במלון עצמו יצאו הנחיות נוספות ממנכ"ל משרד הבריאות. 

דווקא אולמות השמחות, שתחילה נטען כי פעילותם נאסרה כבר אתמול, מתברר שעדיין ניתן לקיים בהם חתונות (עד 50 איש כמובן) עוד הלילה, ועד מחר בבוקר. לפי ההודעה, סגירת אולמות וגני אירועים תיכנס לתוקף רק מחר בשעה 8 בבוקר. כלומר, שעד אז מותר לקיים אירועים במקומות אלו, אם כי בכפוף למגבלת ה50 איש וכמובן - מסיכות ושמירת מרחק. החל ממחר, גם חתונה מצומצמת זו לא יהיה ניתן לקיים באולם אלא אך ורק בשטח פתוח. 

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד