י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מאבקי כוח פוליטיים"

הישג חרדי בוועדת המכרזים: המכרז לחברה מחללת השבת בוטל

למורת רוחה של האופוזיציה בירושלים, חברי המועצה החרדים סיכלו את הארכת המכרז לחברה להשכרת רכבים שמחללת שבת | חברת המועצה מהאופוזיציה תוקפת: "מאבקי כוח פוליטיים של הסיעות החרדיות שוב פוגעים בתושבי העיר, והיום אף פגעו בציבור החרדי" • 'בחדרי' עם הפרטים

הישג חרדי בוועדת המכרזים: המכרז לחברה מחללת השבת בוטל
רכבים בכבישי ישראל צילום: נתי שוחט, פלאש 90

הישג חרדי בעיריית ירושלים: לאחר שניהלו מאבק שקט, כדי שלא יאושר מכרז לחברה מחללת השבת שמפעילה רכבים להשכרה, ונאלצו לאשר את המכרז באופן זמני - המרכז בוטל בפעילות חברי המועצה החרדים.

אתמול (שלישי) עלה המכרז לסדר היום של ועדת המכרזים בראשות נציג 'דגל התורה', דודי בלומנשטוק, שבסופה המכרז לא הוארך וכך ימנע חילול השבת.

הנושא עלה לסדר יומה של ועדת המכרזים בראשות היו"ר הקודם לייזר ראוכברגר, שניסה לעכב את אישור המכרז עד שנאלץ לאשר בעקבות התערבות בית המשפט.

ראוכברגר אישר את המכרז בלית ברירה לשנתיים, כשאתמול עלה לשולחן הוועדה חידוש המכרז לתקופה נוספת, כאשר ברור כי החברה מחללת שבת על ידי מתן שירות לשוכרי הרכבים.

בסיעה החרדית שיתפו פעולה, ובפעילותם של דודי בלומנשטוק, ישראל קלרמן ויוחנן ויצמן המכרז בוטל כשכעת חילולי השבת הנקודתיים בבירה יעצרו.

חברת מועצת העיר ימית יואלי אלה, מסיעת התעוררות שבאופוזיציה מסרה בתגובה: "מאבקי כוח פוליטיים של הסיעות החרדיות שוב פוגעים בתושבי העיר, והיום אף פגעו בציבור החרדי. פרויקט השכרת הרכבים בירושלים יקל על תושביה ויקדם לכיוון יעיל יותר, ירוק יותר ונוח יותר".

לדדבריה, "בפרויקט נלקחו בחשבון רגשותיהם של ציבורים שונים בירושלים והרכבים המיועדים לציבור שומרי השבת ננעלים בשבת ולא ניתנים לשימוש. אני קוראת לראש העיר לעשות סדר בקואליציה שלו שמנסה לפגוע בציבור ובפרויקטים חשובים למען העיר".

ועדת המכרזים דודי בלומנשטוק עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד