י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
האם נאבקת במחלה הנוראה

אסון: ארי יצא לטייל עם בנו ונורה למוות

רופא יהודי בשם ארי גרשמן, נורה ונהרג בעת שהיה עם בנו במחוז סיירה בקליפורניה במהלך סוף השבוע. בנו שרד ביער סמוך במשך 30 שעות עד לאיתורו בריא ושלם | לצד זאת האלמנה הטרייה מתמודדת עם מחלת הסרטן ל"ע

אסון: ארי יצא לטייל עם בנו ונורה למוות
ארי גרשמן ז"ל עם ילדיו צילום: באדיבות המשפחה

ארי גרשמן, בן ה-46, תושב דנוויל בקליפורניה, שעבד כרופא בחברת תרופות, נורה למוות בעקבות ירי טועה, תוך כדי טיול בג'יפ עם בנו ג'ק, באזור מגוריהם.

ג'ק בן ה-15, נמלט ליער סמוך, שם שרד למעלה מ-30 שעות לבדו, הוא נמצא למחרת "במצב בריאותי טוב ולא נזקק לטיפול רפואי", כך על פי הצהרה ממשרד השריף במחוז סיירה.

שני אנשים נוספים נורו באותו היום באותו אזור ואושפזו בבית החולים בשל "פגיעות שאינן מסכנות חיים", כך דיווחה המשטרה. חשוד אחד נלקח למעצר ב-4 ביולי לאחר מרדף רכוב, המשטרה לא פרסמה מידע על החשוד.

"ארי היה רוכב אופניים מושבע, אב מסור ואוהב וחבר פנטסטי שהיה מוכן לעזוב כל דבר עבור חבריו ובני משפחתו", נכתב על ידי משפחתו. "הוא היה שנון וחכם. הוא נהרג בזמן שנהנה יחד עם בנו".

ארי גרשמן, היהודי, הותיר אחריו שלושה ילדים ואשתו פייג', קלינאית תקשורת ושפה המתמודדת עם מחלת הסרטן. "פייג' נמצאת במאבק על חייה ברגע זה", נכתב על ידי המשפחה.

ירי טועה ארי גרשמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד