י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
דרעי טרק את השיחה לרה"מ

פרסום ראשון: גפני זועם על נתניהו: "עשה תרגיל; נראה לו מה זה"

לאחר ההצבעה הדרמטית בכנסת בה ניצחה כחול לבן כשרוב במליאה הצביע נגד הצעתו של ח"כ סמוטריץ' להקים ועדת חקירה שתבחן את התנהלות השופטים, ל'בחדרי' נודע כי ח"כ גפני נשמע זועם מחוץ למליאה: "ביבי עשה עלינו סיבוב, הוא דאג שנצביע בעד אבל לא הגיע בעצמו"

פרסום ראשון: גפני זועם על נתניהו: "עשה תרגיל; נראה לו מה זה"
דרעי וגפני צילום: פלאש90

פרסום ראשון: ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בעקבות הטלטלה בקואליציה, בסיעות החרדיות זועמים על ראש הממשלה ועל התנהלות הליכוד בהצבעה על הקמת ועדת החקירה לבדיקת ניגוד עניינים בקרב השופטים. ההצבעה העלתה את חמתם של כחול לבן על הסיעות החרדיות.

לאחר ההצבעה - בה ניצחה כחול לבן, כאשר רוב הצביע נגד פתיחת ועדת החקירה - נשמעו בכירי הסיעות החרדיות תוקפים בעצמה את הליכוד. חבר הכנסת משה גפני אמר לחברים מחוץ למליאה: "ביבי עשה עלינו סיבוב, הוא דאג שנצביע בעד אבל לא הגיע בעצמו ולא הביא את כל חברי הליכוד", הם הוסיפו ותקפו: "נתכנן נגדו מהלכים, נראה לו מה זה".

כאמור, עיקר הזעם הוא כלפי ראש הממשלה, גם על כך שלא הגיע בעצמו להצבעה, וגם על כך שחלק מחברי הליכוד נמלטו מההצבעה ובראשם השרים מירי רגב ויובל שטייניץ, לצד חברי כנסת נוספים שהיו במשכן אך סירבו להשתתף בהצבעה.

מאחורי הקלעים התעורר זעם בכחול לבן על הסיעות החרדיות. בכיר כחול לבן, שר המשפטים אבי ניסנקורן, הטיח בחבר הכנסת משה גפני מחוץ למליאה כי התנהלתם אינה הוגנת, זאת לאחר שכחול לבן כיבדו את ההסכם בין הצדדים והצביעו נגד חוק הפונדקאות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הזעם על ראש הממשלה הגיע גם מהשר אריה דרעי, ובשיחה שהתקיימה מקודם יותר היום בין ראש הממשלה עם ראשי הסיעות החרדיות, דרעי, גפני וליצמן, ביקש מהם ראש הממשלה לתמוך בהצעה של חבר הכנסת סמוטריץ'.

במהלך הדיון, שהתרחש בטלפון, ניסו חברי הסיעות החרדיות להתנגד להצעה. עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי בשיא הדיון אמר השר אריה דרעי לרה"מ נתניהו: "אתה מנסה לפרק את הקואליציה" וטרק את השיחה.

עוד נודע, כי קודם טריקת הטלפון אמר השר דרעי לנתניהו: "אתה פוגע באמון שלי מול אנשי כחול לבן ומוביל אותנו לבחירות".

בסביבתו הכחישו ואמרו כי השר ירד מהקו, לאחר שהובהרו העמדות וכי דרעי מיהר לפגישה עם אנשי האוצר ומשרד המשפטים.

משה גפני בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד