י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
משיב מלחמה

מהבידוד: גנץ ממשיך להתעקש על תקציב דו שנתי

בני גנץ השוהה בבידוד בביתו הימים אלה, לאחר ששהה בסביבת חולה קורונה מאומת, משגר הערב סינק וידאו בו הוא מתפאר בכך שמפלגתו מנעה "פגיעה בשופטי ישראל ובמערכת המשפט. אני שמח שעשינו זאת, אני גאה שעשינו זאת". הוא שב ורמז כי ימשיך להתעקש על תקציב דו שנתי • צפו

מהבידוד: גנץ ממשיך להתעקש על תקציב דו שנתי
בני גנץ בבידוד צילום: צילומסך

בזמן שהוא שוהה בבידוד עד שיעבור בדיקת קורונה ונעדר מהדרמה הפוליטית במליאת הכנסת, בני גנץ ממשיך להתעקש על העברת תקציב דו שנתי.

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, שיגר הודעת וידאו מביתו, שם הוא נמצא בבידוד, ואמר: "היום נאלצנו לעצור את פעילותינו כדי למנוע פגיעה בשופטי ישראל ובמערכת המשפט. אני שמח שעשינו זאת, אני גאה שעשינו זאת".

הוא הוסיף ועקץ את 'הליכוד': "מה שחשוב בימים הללו זה ביטחון, בריאות וכלכלה ולא שום משחק פוליטי", כשדברים אלה מצטרפים לעקיצה מבית הנשיא כנגד ההצבעה בכנסת.

"לכן", הוסיף גנץ, "כחול לבן בראשותי תציג ביום ראשון את דרישותיה לחבילת סיוע לאזרחי ישראל ותתמוך אך ורק בתוכנית ארוכת טווח שיש בה מענה לכלכלה הישראלית ולאזרחי ישראל", כשהוא מרמז על התעקשותו להעברת תקציב דו שנתי כפי שנחתם בהסכם הקואליציוני.

אמש נועד ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו"ר כחול לבן בני גנץ למצוא מתווה אפשרי להעברת תקציב, כשראש הממשלה נתניהו מתעקש על תקציב חד שנתי ואילו בני גנץ דורש תקציב דו שנתי.

בני גנץ בנימין נתניהו תקציב המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד