י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מי על הכוונת

הערב דיון מכריע בממשלה: השרים דורשים סגר על ערים נוספות

שרי הממשלה יתכנסו הערב לדון בהטלת סגרים נוספים על שורת ערים חרדיות, או ערים שבהן ישנו ריכוז חרדי גדול והתחלואה בהן גבוהה ביחס למספר התושבים. ביניהם; ירושלים, בני ברק, אשדוד ומודיעין עילית | על פי הנתונים בשלושת הימים האחרונים ירושלים ובני ברק בראש הרשימה

הערב דיון מכריע בממשלה: השרים דורשים סגר על ערים נוספות
הסגר בכניסה לעיר ביתר צילום: יונתן זינדל - פלאש 90

שרי הממשלה האחראים על הוועדה המיוחדת להטלות מגבלות על ערים, צפויים להתכנס הערב (רביעי) כדי לדון על הגבלת ערים נוספות, בהן מספר ריכוזים חרדים.

על פי הדיווח של ירון אברהם ב'ערוץ 12', שרי הממשלה ידונו על הטלת מגבלות חלקיות או מלאות על הערים; מודיעין עלית, רמלה, בית שמש, לוד, ירושלים, קרית מלאכי, בני ברק, אשדוד ורעננה.

מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו מסרו הערב כי ראש הממשלה קיים כעת התייעצות עם שר הבריאות אדלשטיין וראש המל"ל בה דנו על נתוני התחלואה במוקדים שונים לקראת הכרזה על אזור מוגבל.

עוד נמסר כי "ראש הממשלה הנחה לכנס את ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל מייד בתום גיבוש ההמלצות הסופיות במשרד הבריאות".

על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו היום, בשלושת הימים האחרונים אובחנו בירושלים 442 חולים מאומתים, 212 בבני ברק, 163 בתל אביב, 112 באשדוד, 83 בביתר עילית, 83 בפתח תקווה, 72 בבית שמש, 58 ברעננה, 55 בראשון לציון ו-48 בבת ים, 46 במודיעין עילית, 41 בחיפה, 39 ברחובות, 36 בקרית מלאכי, 36 בנתניה, 33 בקרית גת, 29 באלעד, 23 בטבריה, 19 בקרית אתא, 15 ברכסים, 7 בערד, ו-3 בצפת.

לפי משרד הבריאות, בוצעו 1,162,749 בדיקות לאבחון נגיף הקורונה בישראל.

 

קורונה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד