י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התגעגעתם?

עמית סגל עקץ וחטף מתקפה מיאיר נתניהו

כנראה שעוד לא נולד האיש שיסתום ליאיר נתניהו את הפה. עמית סגל עקץ בטוויטר את הבן של על כך שמקלדתו נדמה באשר לנפילת הצעת החוק של סמוטריץ' להקים ועדה לבחינת ניגודי העניינים של השופטים, והצליח להעיר את יאיר מתרדמתו בדמות מתקפה חריפה 

עמית סגל עקץ וחטף מתקפה מיאיר נתניהו
עמית סגל ויאיר נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

למי שהתגעגע, זה חוזר על עצמו שוב: עימות נוסף נרשם היום בטוויטר בין עמית סגל ליאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

העימות החל לאחר שסגל צייץ: "‏התקלקל ליאיר נתניהו הטוויטר? חבר מודאג שואל. כל היום הטפות מוסר ומבחני יושר, פתאום דממה". סגל תמה על כך שנתניהו הבן לא פצה פיו על הפארסה היום במליאת הכנסת עם נפילת הצעת החוק להקים ועדה לבדיקת ניגודי העניינים של השופטים.

"‏‎או חזרת לחיים?", התעורר יאיר נתניהו והשיב, "אולי לפני שאתה מתפנה להטיף מוסר, תתמקד בחלקת האלוהים הקטנה שלך לדבר על התחקירים של קלמן ליבסקין (הראשון פורסם לפני חצי שנה), על אלו של יואב יצחק על מנדלבליט וליברמן, על אלו של איילה חסון על מנדלביט".

"יש לך במה בפריים טיים של 12 בתור עלה תאנה ימני", המשיך נתניהו לעקוץ, "ואתה לא נוגע פעם אחת בדברים האלה. במקום זאת אתה גם תופס את תקן עלה התאנה, וגם לא מביא את קולו של הימין , ולא בגלל שיקולים כבדי משקל של צורך להמשיך בטיפול בקורונה והעברת חבילת סיוע כלכלית, לחץ מנשיא ארהב, או ענייני ביטחון מול אירן עזה וסוריה, אלא אך ורק בגלל פחד מ-2 פוליטרוקים אבי וייס ויניב הלף".

לאחר מכן הוא הוסיף כי "‏‎דרך אגב כדי להוכיח שאתה לא "ביביסט" (טענה הזויה למצביע אדוק של הבית היהודי /ימינה) נכנסת בנתניהו על 100 קמש אלף פעם בשידור. יפה. אתה יכול להפנות אותי לאיזה תחקיר/ חשיפה/ ביקורת נוקבת שלך בשידור בטלוויזיה על בנט / שקד?".

עמית סגל יאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד