י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התביעה שעוררה סערה

נתניהו ג׳וניור מתנצל בפני פרשנית החדשות

בעקבות כוונת דנה ויס וחדשות 12 להגיש תביעת דיבה: יאיר נתניהו התנצל בפני הפרשנית המדינית • ראש הממשלה צייץ בחשבון הטוויטר שלו את ההתנצלות של בנו • "לפרסומים שפרסמתי על הגברת דנה וייס אין כל בסיס"

נתניהו ג׳וניור מתנצל בפני פרשנית החדשות
יאיר נתניהו באולפן ערוץ 20 צילום: מתוך שידורי ערוץ 20

לאחר שבחדשות 12 הגישו תביעה כנגד בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שהרבה להשתלח בפרשנית חדשות 12 דנה וייס, נתניהו הצעיר החליט להתנצל. בערוץ הודיעו על ביטול התביעה.

יאיר נתניהו צייץ הבוקר (חמישי): "לפרסומים שפרסמתי בתאריכים 23.5.20, 24.5.20, ו-25.5.20 על הגברת דנה וייס אין כל בסיס. אני מתנצל בפניה עליהם וקורא לכל הגולשים להתנער מהם ולהסיר את הפרסומים בעניין".

בחדשות 12 מסרו בתגובה: בעקבות כוונת דנה וייס וחדשות 12 להגיש תביעת דיבה, יאיר נתניהו התנצל בפני הפרשנית המדינית; ראש הממשלה ריטווט את ההתנצלות של בנו. "מבחינתנו הדברים מדברים בעד עצמם", מסרו.

כזכור, חדשות 12 והעיתונאית דנה וייס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו ונוספים על התבטאויות דיבתיות, אשר אף עולות עד כדי הטרדה. הדברים פורסמו בימים האחרונים בטוויטר על ידי יאיר נתניהו ואחרים.

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו מרבה להשתלח ברשת הטוויטר בעיתונאים, אותם הוא מכנה "עיתונאי השמאל". הוא תקף את הפרשנית הוותיקה של חדשות 12, דנה ויס ורמז כי קודמה לתפקידה הנוכחי לא בגלל כישוריה.

בסביבתה של וייס טענו כי מדובר בהתבטאויות שקריות וחמורות המהוות לשון הרע ומקימות סעדים עפ"י חוק איסור לשון הרע. ויס היא הפרשנית המדינית של חדשות 12 מזה שלוש שנים ומגישת "חדשות סוף השבוע" המשודרת מדי שבת והיא אחת מהעיתונאיות הוותיקות בחברת החדשות מיום הקמתה.

יאיר נתניהו מיהר להגיב לתביעה שהוגשה אז וכתב: "חחחחח רוצים לשמוע בדיחה? ערוץ 12 הגיש נגדי תביעה על לשון הרע בשם דנה וויס. אותו ערוץ ששפך את דמי עם הקלטת סתר פלילית. צפו פגיעה".

יאיר נתניהו דנה וייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד