י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חדש בערוץ 'פתרונות ביטוח': חסכון פנסיוני

ביטוח מנהלים, קופות גמל, קרן פנסיה, קצבה חודשית, פנסיית שארים, תגמולים. האם המילים הללו אומרות לכם משהו? מדור ביטוח פנסיוני מזמין אתכם ללמוד על החסכון החשוב ביותר בחייכם

חדש בערוץ 'פתרונות ביטוח': חסכון פנסיוני

מה אתה באמת יודע על פנסיה ועל חסכון פנסיוני? מסתבר שרוב האנשים לא יודעים כי מדובר בהשקעה הכי חשובה שלהם במהלך חייהם. מטרת תוכניות הפנסיה השונות היא להבטיח לאדם העובד ולשאיריו, התלויים בו בפרנסתם, המשך הכנסות שוטפות שיחליפו את מקור ההכנסה הכלכלי שנפסק בשל נכות, מוות או זקנה, וכמובן פרישה לגמלאות.

גובה הפנסיה תלוי בחיסכון שצברנו עד גיל פרישה. חיסכון זה קשור לרוב ברמת ההכנסה המבוטחת של העובד, בתקופת עבודתו, בשיעור ההפקדות מהשכר לתוכנית, תשואות על החיסכון ועוד. בתוכניות הפנסיוניות מחושבת פנסיית הזקנה לפי הסכום שנצבר בקרן עד מועד הפרישה, מחולק במקדם הקצבה שנקבע לפורש לפי מאפייניו, ובהם: גיל הפרישה, מין, וומסלול הפרישה.

במסגרת ערוץ 'פתרונות ביטוח' אנו שמחים לבשר על פתיחת מדור מיוחד: 'חסכון פנסיוני' בו תוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ בנושאי ביטוח מנהלים, קופות גמל, קרן פנסיה, קצבה חודשית, פנסיית שארים, תגמולים ועוד. המדור כולל כתבות העוסקות במגוון היבטים של החסכונות הפנסיוניים. מתוך הכתבות תוכל ללמוד על חשיבותם ושלל טיפים ועצות שימושיות.

המדור מציע מילון מונחים, שאלות ותשובות, מחשבון פנסיה בו תוכלו לקבל אומדן ראשוני לצעד הכלכלי החשוב בחייכם, וסימולטור הכולל הסברים מפורטים לגבי המושגים המקצועיים בתחום ולנסות דרכו להבין עם כמה כסף נישאר בקרן הפנסיה.

הינך מוזמן להיכנס וללמוד כבר עכשיו על חסכון פנסיוני. לכניסה למדור – לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד