י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

שבת היא מלזעוק: איך נמנע את הכוויות המסוכנות מהילדים?

אלפי ילדים נכווים מדי שנה בדרגות קושי שונות, כתוצאה ממפגש עם מים רותחים בשבת. פטנט חדשני ומהפכני שהושק לאחרונה, מבטיח לנו שבת רגועה יותר ובעיקר, בטוחה יותר

שבת היא מלזעוק: איך נמנע את הכוויות המסוכנות מהילדים?
פינוי חולה צילום: pixsabay

מעל 3000 ילדים מבקרים בבתי החולים בישראל, בעקבות פגיעה מכוויות של מיחם מים. כך על פי נתוני משרד הבריאות.

מהנתונים המדאיגים עולה, כי רובם המוחץ של הנפגעים נכוו בביתם באזור המטבח או הסלון וכי בסופי שבוע נרשמת עלייה מדאיגה בנתוני הנפגעים.
עוד עולה, כי מרבית המקרים שנרשמו הם בעקבות מפגש של הילד עם מים רותחים.
המשמעות של הדברים היא אחת - מיחם השבת, שנראה לנו ככלי תמים עבור הכנת תה או קפה, הינו כלי מסוכן מאוד, שיכול לגרום לנזקי גוף כבדים ולהותיר צלקות למשך כל החיים אצל תינוקות וילדים קטנים, אשר חשופים יותר לסכנה.

רוצים לרכוש את המיחם של הידורית? הכנסו>>>

המיחם של הידורית • קרדיט: יח"צ

בעקבות הנתונים הקשים, חברת 'הידורית', המתמקצעת בפיתוח פתרונות מעוצבים וחכמים לבית, הרימה את הכפפה והשיקה את המיחם החדשני.
למיחם מספר אלמנטים מיוחדים המונעים באופן כמעט מוחלט את הסיכון המיותר מכוויות. דופן הנירוסטה הכפולה מעניקה ביטחון בכל הנוגע למגע של הילד בגוף המיחם והמכסה הבטיחותי בעל הנעילה הכפולה מגן מפני יציאת המים במקרה של נפילה. כמו כן, ברז הנעילה מונע מפגש של הילד עם מים רותחים במקרה של לחיצה על ידית המיחם.

כמובן שכדאי ורצוי שהילדים שלנו יהיו תחת השגחתנו בכל עת ואין דבר בטוח יותר מאשר שמירה אנושית של ההורים. אך יחד עם זאת, הפתרון היצירתי של הידורית מעניק לנו רוגע ושלווה במהלך יום המנוחה ומקטין משמעותית את החשש מפני פגיעות קשות אצל הילדים שלנו.

רוצים לרכוש את המיחם של הידורית? הכנסו>>>

כוויות מיחם שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד