י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

נרשמת לקבוצת רכישה? בוא לקבל מימון

גם נרשמי הקבוצות והעמותות, מכינים עצמם לקראת קבלת המימון. במשקלתא – משכנתא בדרך הקלה, החליטו להרים את הכפפה ולתת את המענה ההולם והייעוץ המתבקש למען הרוכשים

נרשמת לקבוצת רכישה? בוא לקבל מימון

'קבוצות רכישה' – מונח נדלנ"י שהפך להיות שגור על פיות כולם, בשבועות האחרונים עם ההכרזה על המכרזים בבית שמש הקרבים ובאים, מיהרו מאות משפחות המשוועות לקורת גג, להירשם לקבוצות כאלו ואחרות. בימים אלו, בהם אחרוני הטפסים ממולאים בידי עו"ד הממולחים המלווים את הקבוצות והעמותות למיניהם, מבררים מאות הנרשמים אחר אפשרויות המימון העומדות לצידם, בהם יוכלו להיעזר בכדי שיוכלו בבוא העת לברך על המוגמר.

קבוצות הרכישה הינו הליך משפטי מתוחכם ומורכב, חלק נרחב מחוקי המס היבשים לא חלות בו משפטית, דבר זה גורם להוזלת מחיר הדירה מחד, ולסרבול הליך המימון מאידך. עמימות רבה ישנה בחוקים השונים ובהבדלים הקיימים בין קבוצה לקבוצה ובין עמותה לעמותה, דבר, שעלול בהמשך התהליך להקשות או להקל על תהליך לקיחת המשכנתא. ברוב הקבוצות, לשם קבלת המימון, יידרשו כל חברי הקבוצה שיבקשו מימון בנקאי, להתגבש יחד והגיש בקשה לקבלת מימון וליווי לבניה, נרשמים שלא יהיה בידם את כל המידע הנדרש עלולים שלא לקבל את אישור הבנק ובכך להיפלט מן הקבוצה..

מכיוון שכבר בשבועות הקרובים יצטרכו הרוכשים לבקש את המימון, יידרשו כולם, כבר מעתה לדאוג לכך שהבנק יאשר בבוא העת לתת להם את המימון המתבקש שיותיר אותם בקבוצה שתזכה במרכז. בשל כך, במשקלתא – משכנתא בדרך הקלה, החליטו שיש להרים את הכפפה כבר מעתה, לתת את המענה ההולם ואת הייעוץ המתבקש, למען יידעו הרוכשים כיצד הם יהיו זכאים לקבלת המימון הנדרש. לאור בקשה שהופנתה מהציבור ומגורמים המעורים בקבוצות השונות, הוחלט על פתיחת קווי ייעוץ חינם, בפקס ובדוא"ל, כמו כן , ביום חמישי משעה 9:00 ועד 19:00 יינתן מענה וייעוץ טלפוני חינם לכל פונה, ע"י מומחי משכנתאות, הכוללים גם בנקאיים מקצועיים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד