י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לפני שאני יורה עליך"

אישום: ניסה לחטוף את העו"ד הפלילי והצית את רכבו

כתב אישום הוגש היום נגד תושב חורה בגין ניסיון חטיפה של עו"ד פלילי עמו קיים קשר מקצועי. בהמשך הוא הצית את רכבו • "הנאשם נמלט עם רכבו של המתלונן, הגיע ליער סנסנה, שם הנאשם או מי מטעמו הצית את הרכב, אשר נשרף כליל"

אישום: ניסה לחטוף את העו"ד הפלילי והצית את רכבו
אילוסטרציה צילום: חטיבת דובר המשטרה

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד תושב חורה בגין נסיון חטיפה של עו"ד והצתת רכבו.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אירה ויימן קריקון, בין הנאשם למתלונן קיימת הכרות מוקדמת על רקע פעילותו של המתלונן כסנגור בתחום הפלילי. בתאריך 17.6.20, התקשר הנאשם למתלונן וטען כי יש ברשותו כספים ומסמכים המיועדים לטיפול בתיק של קרוב משפחה והשניים סיכמו להיפגש בתחנת דלק "תפוז" סמוך לנתיבות .

הנאשם הגיע למקום יחד עם אדם אחר שזהותו אינה ידועה למאשימה, נכנס למושב האחורי ברכבו של המתלונן, כשהוא מצויד בחפץ דמוי אקדח ובמברג וכאשר המתלונן שאל לשלומו, כיוון הנאשם את האקדח לעברו והורה לו לנסוע. המתלונן שאל את הנאשם לפשר מעשיו, אך הנאשם איים עליו באמרו "סע אני אומר לך, לפני שאני יורה עליך" ובהמשך שלף מברג והניף אותו לעבר המתלונן.

בשלב זה, המתלונן יצא במהירות מהרכב והחל לרוץ לעבר תחנת הדלק, כשהוא משאיר את המפתח של הרכב, את הטלפון הנייד שלו וכן תיקים פליליים שונים בתוך הרכב המונע. מיד לאחר מכן, הנאשם התיישב במושב הנהג, החל לנסוע בו במהירות לעבר תחנת הדלק ובכוון ריצתו של המתלונן. המתלונן אשר חשש שהנאשם מתכוון לדרוס אותו, המשיך לרוץ לעבר תחנת הדלק ובהמשך ניגש אל עובד של תחנת הדלק וביקש להזעיק עזרה.

הנאשם נמלט עם רכבו של המתלונן, הגיע ליער סנסנה, שם הנאשם או מי מטעמו הצית את הרכב, אשר נשרף כליל. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של נסיון חטיפה, הצתה, גניבת רכב והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד