י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בהשתתפות גדולי ישראל

נחנך בית איחוד בני הישיבות בראשות היו"ר הרב יהודה וייספיש

בהשתתפות גדו"י, ח"כ של דגל התורה, נציגי דגל מרחבי הארץ ורכזי ארגון איחוד בני הישיבות מרחבי הארץ נחנך המרכז החדש של 'איחוד בני הישיבות בא"י"

נחנך בית איחוד בני הישיבות בראשות היו"ר הרב יהודה וייספיש
חנוכת משרדי האיחוד במודיעין עילית צילום: שוקי לרר

בצל תקופת הקורונה נחנך אמש (רביעי), במודיעין עילית בית איחוד בני הישיבות בא"י. את מעמד חנוכת הבית פתח רה"ע מודיעין עילית שהקריא את מכתבם של נשיאי האיחוד הגרמ"ה הירש והגר"ד כהן.

הגרח"פ ברמן מראשי ישיבת פנוביז: "התחושה של בחור כיום היא, שיש לו אוזן שומעת, שיש מי שמקשיב לרגשי ליבו. זה כדוגמת אב ממש. סיפר לי מרן הגר"ד פוברסקי זצוק"ל, שזה היתה פעם ההרגשה של כל בן ישיבה כלפי הרב'ה שלו בישיבה. היום הר"מ בישיבה הוא אמנם מלמדו ומחכימו בתורה ויר"ש אבל חסר לפעמים החיבור, תחושת האבא. והאיחוד משלים היום הרבה מהחסר הזה".

סגן השר אורי מקלב אמר: "לי אישית יש מקום מיוחד בלב לאיחוד. בכל דבר שהוא עזר ותמיכה בבני הישיבות, אני עומד מוכן לעזור ולסייע ככל שאפשר. הדבר שהוא נר לרגלי בכל דרכי, היא הידיעה שיש לנו את עולם התורה ובני הישיבות בתוכם המגינים ושומרים עלינו, ובשבילם אעשה הכל. לכל אשר תבקשו אני עומד לרשותכם".

הגר"ש שטיינמן: "האיחוד הוא השליח שלנו בעת רווחה, עאכו"כ בעת הזאת שאנו צריכים להם כמצילים ממש. וכל בחור הוא עולם מלא ממש. ואלמלא הם, מה נענה כלפי שמיא".

עוד השתתפו במעמד ונשאו דברים רבה של מודיעין עילית הגר"מ קסלר, הגר"י זיכרמן ונציגי הציבור סגן השר אורי מקלב ח"כ יצחק פינדרוס ח"כ אליהו ברוכי, אברהם רובינשטיין ר"ע בני ברק, יצחק רביץ ראש מועצת קרית יערים, אליעזר ראוכברגר מ"מ ר"ע ירושלים, יצחק ברנר סגן ראש מועצת גבעת זאב, חברי מועצת עיריית ירושלים דוד בלומנשטוק, דוד זוהר, נחום גיטלר, סגן ראש עיריית מודיעין עילית, חברי מועצת עיריית בית שמש שלמה ברילנט וחיים זמורה, יצחק פריימן יועץ ראש העיר ב"ב, והרב אליאב מילר יו"ר 'לב שומע'.

אורי מקלב איחוד בני הישיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד