י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נועם שליט לגרי"ש: תתפללו עלי!

לקראת חתימה על 'עסקת שליט', העביר היום נועם שליט בקשה לגרי"ש אלישיב: "תפרסמו להתפלל למען גלעד בן אביבה". בימים הקרובים תבוא ההכרעה על העסקה לשולחנם של גדולי ישראל

נועם שליט אצל הגרי''ש אלישיב
נועם שליט אצל הגרי''ש אלישיב

התקשורת הישראלית עוסקת בימים האחרונים ב'עסקת שליט', העומדת - על פי פרסומים זרים - לקראת סיום. העסקה השנויה במחלוקת, הביאה קבוצת רבנים לפרסם 'קול קורא' נגד העסקה, עקב המחיר המופרז אותו נדרש הצד הישראלי לשלם.

משפחת שליט, קוראת את הפרסומים המבשרים על חוות הדעת של הרבנים, ולבם מחשב להתפקע. רק זה היה חסר להם, לאחר למעלה משלוש שנים של סבל בלתי נגמר. שלוש שנים בהם הם סופרים כל דקה הנמשכת כנצח.

אביו של החייל החטוף, נועם שליט, שבחודשים האחרונים התקרב לציבור החרדי, ואף נכנס לבתיהם של גדולי ישראל על מנת להתברך, ביקש היום, על רקע הדיווחים כי העסקה עומדת להיסגר, להעביר מסר דחוף לגרי"ש אלישיב.

המסר אותו העביר, באמצעות מקורביו החרדיים היה כי הוא מבקש שתצא הכרזה מביתו של הגרי"ש אלישיב, כי יש להעתיר בתפילות למען שחרורו המהיר של גלעד שליט. בימים אלו שהעסקה נמצאת בשלביה האחרונים, ותקלות אין ספור יכולות לצוץ, מבקש שליט, שבהיכלי התורה יזכירו את שמו לברכה ולהצלחה.

המסר הועבר לביתו של הגרי"ש, ובשעות הקרובות, ייצא ככל הנראה מסר להיכלי הישיבות, להתפלל עבור גלעד בן אביבה, שייצא מחשיכה לאורה ומשיעבוד לגאולה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד