ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
המשביר לצרכן נוחתים בווגאס

לאס וגאס הגיעה למשביר לצרכן ואתם זוכים!

מכונת המזל ‪ Slot machine במשביר לצרכן כמו בווגאס, עם מגוון ענק של פרסים שווים במיוחד • כל סיבוב זוכה!!!

לאס וגאס הגיעה למשביר לצרכן ואתם זוכים!
השעשועון צילום: באדיבות המצלם

בתחילת יוני יצאה הרשת במהלך שיווקי גדול תחת הקונספט "המשביר לצרכן במקום הדיוטי פרי".   במסגרת המהלך הציעה הרשת הנחת TAX FREE על כל הפריטים בכלבו בנוסף להנחות הקיימות. כמו כן, הציעה הרשת מוצרי חשמל, בישום, איפור וספורט במחירים אטרקטיביים בלי לטוס לחו"ל ותמשיך להציע מגוון מותרי נוסף במהלך הקמפיין.

ברשת מוסרים, אנו נעשה את כל שבאפשרותנו לייצר חווית קניה ייחודית, חדשנות, מבצעים וריגושים חדשים בהשקעה לא מבוטלת של משאבים .

'המשביר לצרכן' הבטיח חו"ל וגם קיים. רשת בתי הכלבו המובילה בישראל, ממשיכה להפתיע ברעיונות מטורפים (שמריצים אלפי קונים אל הסניפים). בשבועות האחרונים מבצע חו"ל הגיע למשביר ואפשר לרבבות קונים לרכוש במבצעים משתלמים (הזויים ) ,במחירי חו"ל נמוכים, ללא מע"מ, וכל זאת יחד עם הסניפים שהפכו לבירות מובילות בעולם וכך העניקו לקונים חוויה קנייה מעולם אחר.

בין התאריכים 21/07 – 10/07, הרשת תצא בקמפיין "המשביר נוחתים בווגאס". במסגרת הקמפיין תציב הרשת בכל חנויות עמדות SLOT MACHINE  שיקנו לכל לקוח שיבצע קניה ב- 299 ₪ ומעלה  לשחק במשחק. כל סיבוב זוכה! (1מתנה לקניה). שווי המתנות שיחולקו 1,000,000₪.

 לטובת הקמפיין תצא הרשת במסע פרסום נרחב, שיכלול את כל ערוצי המדיה החזקים: טלוויזיה , חסויות, רדיו - בכל התחנות הארציות והמקומיות, עיתונות , דיגיטל – חשיפה באתרים מובילים וברשתות חברתיות, פרסום רחב בכל המגזרים: דתי, ערבי ורוסי ונראות מרהיבה בנקודות המכירה. שווי השקעה בקמפיין כ-5 מיליון ₪.

שימו לב כי אין הגבלה על מספר הקניות היומיות והקבלות על סך 299 שכל קונה יציג. על כל קבלה הוא יקבל שוב סיבוב ב'סלוט משין'.

מגוון הפרסים הוא אדיר: טבעות יהלום, שעוני יוקרה , גיפט קארד בשווי משתנה (עד 365 שקלים)מזוודות איכותיות של סוויס, סטים של מגבות, כלי בית שונים ויוקרתיים, בלנדר מוט איכותי, וכלה בכרטיסי חיש גד, ארנקי עור ובקבוקי יין ועוד. 

את הפרסים יקבלו הזוכים מיידית בסניף במעמד הזכייה 'בסלוט משין'. 

טוסו לסניפים, מכונת המזל מחכה לכם (לפלוט לכם את הוודאית).

המשביר לצרכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד