ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
ממשיך להתקרב לחרדים

סמוטריץ' לנתניהו: "מוכן לשמש כפרויקטור קורונה למגזר החרדי"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' מבכירי 'ימינה', עושה צעד נוסף לעבר החרדים. לאחר שהשבוע יצא להגנתם על האכיפה הבררנית של המשטרה כלפיהם, הוא פונה לנתניהו ומציע את עצמו כפרויקטור של המגזר החרדי בעניין הקורונה | האם נתניהו ייענה לבקשתו? נמתין ונראה

סמוטריץ' לנתניהו: "מוכן לשמש כפרויקטור קורונה למגזר החרדי"
בצלאל סמוטריץ'/בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' פונה היום (שישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו ומודיע כי למרות חברותו באופוזיציה הוא מוכן לקחת על עצמו את תפקיד הפרויקטור, שירכז את נושא הקורונה במגזר החרדי ללא תמורה פוליטית.

"להבנתי", כותב הבוקר סמוטריץ׳ לראש הממשלה: "מרגע כניסת מדינת ישראל לגל השני של וירוס הקורונה הודיע שר הפנים ח"כ הרב אריה דרעי כי הוא אינו מוכן לשמש יותר פרויקטור לענייני הקורונה למגזר החרדי, ועד לרגעים אלו אין מי שמוכן לקחת עליו את האחריות הכבדה מתוך חברי הקואליציה".

"העדר פרויקטור שיעשה את העבודה הטובה שעשה השר דרעי בגל הראשון נותנת את אותותיה ולא ניתן להעלם מכך", מציין סמוטריץ׳ שמודיע, "בשל קרבתי רבת השנים למגזר החרדי, ועל אף שאיני חבר הקואליציה, אני רואה נכון לקחת על
עצמי את המשימה ולהיות פרויקטור הקורנה למגזר החרדי גם ממקומי בשורות האופוזיציה".

סמוטריץ׳ מדגיש, "למותר לציין כי איני מבקש לעצמי שום תקן או משרד לטובת העניין, אלא את ההסמכה הממשלתית לעסוק בנושא ולפעול עם ומול הציבור החרדי במלחמה המשותפת בהתפרצות הנגיף", כשהוא מוסיף: "אני סבור כי מינוי פרויקטור קורונה למגזר החרדי הוא קריטי לניהול נכון של האירוע ויש בו בכדי לתרום למיגור התפרצות הנגיף ולהיות אוזן קשבת למאות אלפי אזרחי ישראל החרדים".

בצלאל סמוטריץ' קורונה בנימין נתניהו המגזר החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד