ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בליכוד משיבים מתקפה

כחול לבן נגד נתניהו: "גם החרדים מבינים שהוא דוחף לבחירות"

נתניהו נמצא בימים אלה באחת התקופות הקשות בחייו הפוליטיים. על פי גורמים ב'כחול לבן' שמצוטטים הבוקר בטורו השבועי של עמית סגל: "נתניהו דוחף בכל הכוח לבחירות. מפזר כסף על האזרחים כדי לפרק את הממשלה במרץ" | והם טוענים גם כי החרדים חושבים כך | הליכוד וגדעון סער השיבו מתקפה

כחול לבן נגד נתניהו: "גם החרדים מבינים שהוא דוחף לבחירות"
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: אוליבר פיטוסי/אבשלום ששוני, פלאש 90

בתום שבוע פוליטי סוער, בו נותק במעט הקשר בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לסיעות החרדיות אבל לא רק, בכחול לבן תוקפים את ראש הממשלה בטענה כי הוא חותר לבחירות.

הפרשן הפוליטי עמית סגל מצטט היום (שישי) 'גורם בכיר בכחול לבן' שפתח במתקפה חריפה ביותר על נתניהו, שלטענתו "הוא (נתניהו א.ק.) דוחף בכל הכוח לבחירות. מפזר כסף על האזרחים כדי לפרק את הממשלה במרץ".

במפלגה התייחסו לקרב על התקציב המדינה שיעלה בקרוב, ואמרו; "אם אי אפשר לעשות תקציב לשנה ורבע בגלל חוסר ודאות, איך הודיע אתמול על תכנית לשנה קדימה?", תהו ותקפו כי "בתכנית אין מנועי צמיחה. היא רק כסף לפזר על האזרחים בלי לחלץ את המשק".

ברקע הקרב בין החרדים לנתניהו, כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' על הזעם בסיעות החרדיות בתום ההצבעה על הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לחקירת השופטים, אמרו בכחול לבן כי "גם החרדים מבינים שנתניהו דוחף לבחירות".

בליכוד כרגיל לא החרישו ומסרו בתגובה: "כל הכלכלנים מסכימים שמדינת ישראל זקוקה כעת לתקציב חד שנתי ובאופן מיידי. בשעה שראש הממשלה עובד מסביב לשעון להביא תקציב זה במקביל לחבילת סיוע כלכלית לקורונה, כחול לבן מטרפדים זאת מטעמים פוליטיים. שיפסיקו לברבר וייכנסו מתחת לאלונקה".

גם בכיר 'הליכוד' ח"כ גדעון סער הוסיף ותקף בחשבון הטוויטר שלו: "רק אמש צייץ גנץ "הבשורות הערב חשובות מאוד". עכשיו מתדרך "הגורם הבכיר" בכחול לבן ש"מפזרים כסף על האזרחים". עמדה חלופית של החלופי?", כך סער.

מפלגת כחול לבן בני גנץ גדעון סער בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד