ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הגל השני לא פוסח

הקורונה בכנסת: שלושה ח"כים נוספים נכנסו לבידוד

הגל השני של נגיף הקורונה מכה גם בכנסת ישראל. היום הצטרפו עוד שלושה ח"כים לשרים וח"כים נוספים שכבר שוהים בבידוד ביתי לאחר ששהו בסביבתו של חולה קורונה מאומת

הקורונה בכנסת: שלושה ח"כים נוספים נכנסו לבידוד
חיטוי הכנסת צילום: דוברות הכנסת

בתום חקירה אפידמיולוגית שנעשתה על ידי נציגי משרד הבריאות, עולה כי חברי הכנסת ניר ברקת, תהילה פרידמן, עאידה תומא סלימאן ואחד מעוזריה הפרלמנטריים נדרשו להיכנס לבידוד ביתי נוכח מפגשים מקצועיים שערכו עם חולה מאומת לנגיף הקורונה.

נציגי משרד הבריאות פנו לחברי הכנסת ולעוזר הפרלמנטרי, עדכנו אותם בפרטי החקירה וכן עדכנו במקביל את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף בממצאים.

בידודם של חברי הכנסת ושל העוזר הפרלמנטרי יימשך עד ליום שלישי ה-14/7.

בכנסת לבד גילו השבוע חמישה חולי קורונה, בהם, יועץ פרלמנטרי של חברת הכנסת אורנה ברביבאי, שנכנסה לבידוד, לצד הכתבת הפוליטית טל שניידר מ'גלובס', עובדים באגפים שונים בכנסת וכן מתחמה משפטי בוועדת חוץ וביטחון שמאושפז במצב קשה.

הח"כים הללו מצטרפים אל השרים אמיר אוחנה ומירב כהן, יושב ראש ועדת חוץ וביטחון ח"כ צבי האוזר וח"כ עוזי דיין מ'הליכוד', שנמצאים בבידוד וייצאו בימים הקרובים.

כמו כן, חבר הכנסת סמי אבו שחאדה שגילה לפני כחודש כי הוא נושא את נגיף הקורונה ושוהה בביתו במצב קל, טרם החלים ונעדר מהכנסת מזה כחודש ימים.

קורונה חברי כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד