ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מי ינצח בקרב

המשבר מחריף: גנץ מתעקש על תקציב דו שנתי

המדרון החלקלק לבחירות מוקדמות? יו"ר כחול לבן בני גנץ מבהיר הערב כי יתעקש לחוקק דווקא תקציב דו שנתי נוכח משבר הקורונה: "כחול לבן תעמוד על כך שתוצג בהקדם מדיניות תקציבית רחבה הרבה יותר שתעודד את הצמיחה קדימה" | נתניהו והליכוד טרם הגיבו

המשבר מחריף: גנץ מתעקש על תקציב דו שנתי
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: תומר נויברג/אבשלום ששוני, פלאש 90

יושב ראש כחול לבן וראש הממשלה החליפי בני גנץ ממשיך להתעקש על חקיקת תקציב דו שנתי דווקא, בזמן שבליכוד מתעקשים בתקציב חד שנתי, שגם נותן פתח הימלטות מההסכם הקואליציוני.

לקראת הפגנה שמתקיימת הערב (מוצ"ש) בנושא המשבר הכלכלי בישראל, כתב בני גנץ; "האזרחים שיצאו הערב לרחובות מביעים מצוקה אמיתית וצודקת ויש להם את הזכות המלאה לעשות זאת - ולנו כממשלה את האחריות להקשיב ולפעול למציאת פתרונות".

לדברי גנץ, "הקורונה הביאה אותנו למשבר בריאותי, חברתי וכלכלי מהגדולים בתולדות המדינה. יחד, נוכל לו ונתגבר עליו בשמירה על החיים ועל הפרנסה", שהוא מציין כי "חובתנו להמשיך לדאוג שלא נשאיר מאחור את המובטלים, לא את העצמאים, לא את ההורים, לא את בעלי העסקים ולא את הקשישים".

כאמור, גנץ מוסיף ומתעקש לחוקק דווקא תקציב דו שנתי, שהוא מבהיר הערב כי "הודעתי לראש הממשלה ושר האוצר שלצד התמיכה בתוכנית הסיוע המיידית, כחול לבן תעמוד על כך שתוצג בהקדם מדיניות תקציבית רחבה הרבה יותר שתעודד את הצמיחה קדימה ולא נסתפק במענה לשלושה חודשים בלבד".

נציין כי ישיבת הממשלה צפויה להתכנס ביום שלישי הקרוב כדי לדון על התקציב, אז יבוא המשבר לשיא, עד כדי כך שהדבר יכול אף להיות מדרון חלקלק לבחירות מוקדמות ופירוק השותפות בין הליכוד לכחול לבן.

תקציב דו שנתי בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד